اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان:

63 حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان مسدود شد

63 حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان مسدود شد
افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با اشاره به انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 63 حلقه چاه غیرمجاز در استان زنجان مسدود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه عملیات‌ انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان زنجان همچنان ادامه دارد اظهار کرد: تاکنون در استان زنجان 3 هزار و 860 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه از ابتدای طرح انسداد چاه‌های غیرمجاز در استان زنجان تا به امروز 3 هزار و 860 حلقه چاه در استان زنجان مسدود شده است تصریح کرد: سال گذشته نیز از تعداد 350 حلقه چاه که فاقد پروانه بودند 180 حلقه مسدود شد.  

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با بیان اینکه انسداد چاه‌های غیرمجاز تاثیر بالایی در کاهش برداشت از آب‌های زیرزمینی دارد افزود: با پرشدن 180 حلقه چاه غیر مجاز در سال گذشته حدود 9 میلیون متر مکعب از مصرفه آب‌های زیرزمینی صرفه جویی شد.  

,

وی با تاکید براینکه امسال نیز براساس برنامه‌ریزی انجام شده انسداد چاه‌های غیرمجاز را جزو برنامه‌‌های اولویت‌دار خود قرار دادیم بیان کرد: در این راستا 63 حلقه چاه را در استان مسدود کردیم که از مصرف حدود 2 میلیون‌متر مکعب از آب‌های زیرزمینی جلوگیری شد.  

,

افشاری در ادامه با اشاره به نصب کنتورهای هوشمند به چاه‌های مجاز جهت کنترل برداشت آب از چاه‌ها افزود: سال گذشته 150 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه‌ها نصب شد.

,

وی با اشاره به اینکه تاکنون 309 چاه مجاز مجهز به این کنتور شدند ادامه داد: امسال نیز 83 دستگاه کنتور نصب شده و این اقدام تا پایان امسال ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه