اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس:

تبیین درس‌های دفاع مقدس به نسل جوان جزو ضروریات است/ دفاع مقدس؛ بزرگترین دانشگاه

تبیین درس‌های دفاع مقدس به نسل جوان جزو ضروریات است/ دفاع مقدس؛ بزرگترین دانشگاه
آیت‌الله عبادی در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس گفت: دانستن و تبیین درس‌های دفاع مقدس به نسل جوان جزو ضروریات است که امیدواریم خداوند متعال به شما نیز جزای خیر دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، شب گذشته در بازدید از نمایشگاه ” اقتدار چهل ” که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه جماران برپا شده بود، در غرفه بسیج دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر از برپایی این غرفه و محتواهای ارائه شده در آن اظهار کرد: دفاع مقدس بزرگترین درس و بزرگترین دانشگاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به این‌که شهدا به همه درس دادند، افزود: کار شما بسیار جالب و بروز بود زیرا دانستن و تبیین درس‌های دفاع مقدس به نسل جوان جزو ضروریات است که امیدواریم خداوند متعال به شما نیز جزای خیر دهد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بازدید در غرفه محصولات فرهنگی نیز گفت: مسئله لباس یک مسئله بسیار مهمی است.

,

آیت الله عبادی ادامه داد: یکی از شکایات مردم این است که لباس خوب در بازار پیدا نمی شود فلذا باید برای این معضل فرهنگی فکری اساسی کرد.

,

وی همچنین از غرفه های بسیج سازندگی با محوریت معرفی تولیدات و صنایع دستی بازدید به عمل آورد و از برگزار کنندگان نمایشگاه تقدیر و تشکر و برای آنها اجر معنوی درخواست کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه