اخبار داغ

ضرورت اجرای طرح های ضربتی برای مبارزه با کرونا؛

وضعیت ثابت قرمز و بحرانی کرونا در تویسرکان ادامه دارد/ضعف مدیریتی در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی

وضعیت ثابت قرمز و بحرانی کرونا در تویسرکان ادامه دارد/ضعف مدیریتی در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی
وضعیت ثابت قرمز و بحرانی کرونا در تویسرکان ادامه دارد/ضعف مدیریتی در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ هنوز چند روزی نیست شواری شهر تویسرکان با تغییر و تحولاتی که زیر نظر فرماندار تویسرکان مدیریت شد، پس از یکی دو ماه وقفه و با اما و اگرهای بسیار و گلایه مندی تعدادی دیگر از اعضای اصلی شورا به روی مردم بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

هنوز این شورا باز نشده، گلایه مندی همشهریان درخصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی تعدادی از اعضای شورای شهر بالا گرفته، تا جایی که در یکی از پیام های مردمی که برای این مجموعه خبری ارسال شده آمده که: « کرونا در شورای شهر تویسرکان وجود ندارد/چرا رییس ستاد مبارزه با کرونای تویسرکان (فرماندار)تذکر نمی دهد: برگزاری جلسه شورای شهر و پذیرش مردم آن هم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی! و آن هم در اوج بحران کرونا در شهری مثل تویسرکان که نزدیک به سه ماهه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد! خداییش اینا الگوی مردم هستند برای رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی؟ مگه نگفتند برخورد میشه با مسئولی که پروتکل ها را رعایت نمی کند؟»

,

هر چند که در کانال تلگرامی مجموعه خبری عصر همدان عنوان شده که: « عصر همدان؛ آماده انعکاس پاسخ اعضای شورای شهر و روابط عمومی این مجموعه در برابر این پیام مردمی است. البته تصاویر منتشر شده از جلسه شورا نیز حاکی از عدم رعایت شیوه نامه ابلاغی کرونا از جمله زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است». اما گویا تاکنون اعضای شورای شهر از پاسخی برای مطالبات مردمی ارائه نداده اند.

,

روحانی: دستورالعمل‌ها، نقض قانون محسوب و منجر به تشکیل پرونده تخلفات می‌شود

, روحانی: دستورالعمل‌ها، نقض قانون محسوب و منجر به تشکیل پرونده تخلفات می‌شود, روحانی: دستورالعمل‌ها، نقض قانون محسوب و منجر به تشکیل پرونده تخلفات می‌شود,

حال کمی به تأکیدات، توصیه ها و التماس های مسئولان بهداشتی از پایتخت گرفته تا استان و شهرستان نگاهی بیاندازیم، روحانی رئیس جمهور پنجم مرداد ماه سال جاری به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد که مسئولان اداری و اجرایی، مسئولیت نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در سازمان‌های اداری و حاکمیتی کشور را بر عهده دارند و رعایت نکردن دستورالعمل‌ها، نقض قانون محسوب و منجر به تشکیل پرونده تخلفات می‌شود.

,

با چه زبانی بگویند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید!

, با چه زبانی بگویند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید!, با چه زبانی بگویند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید!,

نمکی وزیر بهداشت گفته که قدرت سرایت ویروس کرونا نسبت به گذشته به شدت بیشتر شده و جوانان بیشتری را گرفتار می کند. او در برخی مصاحبه های خبری خود از مردم و مسئولان خواسته و حتی التماس کرده که به فکر کادر درمانی، این مدافعان سلامت که در خط مقدم مبارزه با کرونا جانانه از خود و خانواده هایشان گذشته اند، باشند و حداقل های شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

,

متخلفان بهداشتی را به مرجع قضایی معرفی کنید

, متخلفان بهداشتی را به مرجع قضایی معرفی کنید, متخلفان بهداشتی را به مرجع قضایی معرفی کنید,

سید سعید شاهرخی استاندار همدان نیز بیان کرده که «تیم های بازرسی ابتدا اقدام به راهنمایی و ارشاد واحدهایی که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی اعتنا هستند کرده و در صورت لجاجت و اصرار فرد به تخلف بهداشتی، علاوه بر تعطیلی واحد فرد متخلف به مرجع قضایی معرفی شود».

,

احمد قلخانباز مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت تویسرکان هم از رفتارهای برخی درخصوص بی توجهی محض و در واقع بیخیالی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی گلایه مند شده و خواستار ورود دستگاه قضایی با متخلفانی است که با عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی سلامت جامعه را تهدید می کنند.

,

عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شورای شهر تویسرکان

, عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شورای شهر تویسرکان, عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شورای شهر تویسرکان,

در تصاویری که از اعضای فعلی شورای شهر تویسرکان در جلسات مختلف با مردم یا گروه ها در شبکه اجتماعی منسوب به شورای شهر منتشر شده به طور عمده سه تا چهار عضو به هیچ عنوان نه از ماسک استفاده کرده اند و نه به فاصله گذاری اجتماعی توجهی داشته اند.

,

آیا تکرار یک عمل خلاف دستورالعمل های بهداشتی با توجه به سخنان استاندار همدان نوعی بی اعتنایی به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا نیست؟ بی تردید در جایگاهی نیستیم که این مسئله را قضاوت کنیم اما با توجه به سخنان استاندار همدان مردم خود قضاوت خواهند کرد.

,

وضعیت ثابت قرمز و بحرانی کرونا در تویسرکان/ضعف مدیریتی در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی

, وضعیت ثابت قرمز و بحرانی کرونا در تویسرکان/ضعف مدیریتی در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی , وضعیت ثابت قرمز و بحرانی کرونا در تویسرکان/ضعف مدیریتی در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی,

ناگفته نماند که استاندار همدان تأکید دارد که روند نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی تشدید شود، آیا این نظارت در تویسرکان حاکم است؟ شهرستانی که نزدیک به سه ماهی می شود پای ثابت کرونا است و در نهایت چند روزی در وضعیت نارنجی به سر برد که به چشم نیامد.

,

استمرار وضعیت قرمز کرونایی تویسرکان تا حدی است که چندی پیش استاندار همدان خواستار بررسی چرایی این وضعیت شده بود، اما گویا گوش شنوایی در کار نبود که نبود.

,

ضرورت اجرای طرح های ضربتی برای مبارزه با کرونا

, ضرورت اجرای طرح های ضربتی برای مبارزه با کرونا, ضرورت اجرای طرح های ضربتی برای مبارزه با کرونا,

درست در این گیر و دار که کرونا با قدرت تمام جولان می دهد، ستاد مبارزه با کرونای شهرستان آن گونه که باید نه در خصوص برخورد با متخلفانی که در حوزه تهدید سلامت مردم به رعایت قوانین بهداشتی دهن کجی می کنند، پای کار آمده نه از برنامه ها و طرح های ویژه و ضربتی برای فرهنگ سازی استفاده از ماسک و فاصله گذاری و تعطیلی مراسم های عزا و عروسی و کنترل مسافرت ها و …بهره گرفته است.

,

شورای شهر باز شده به دست فرماندار، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کند!

, شورای شهر باز شده به دست فرماندار، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کند!, شورای شهر باز شده به دست فرماندار، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کند!,

فرماندار تویسرکان ریاست این ستاد را بر عهده دارد و مردم چیزی جزء رعایت و اجرای قانون از او چیزی نمی خواهند.با توجه به اینکه استاندار همدان هم بر توجه به این مسئله تأکید دارد، جای سوال است که چرا شورای شهری که به واسطه فرمانداری بازگشایی شده حداقل های نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند؟!

,

دهن کجی به جهاد مدافعان سلامت نکنید/کادر درمانی خسته اند، ماسک بزنید

, دهن کجی به جهاد مدافعان سلامت نکنید/کادر درمانی خسته اند، ماسک بزنید, دهن کجی به جهاد مدافعان سلامت نکنید/کادر درمانی خسته اند، ماسک بزنید,

به گزارش عصر همدان؛ این شهرستان در حال حاضر تنها یک بیمارستان فعال دارد، بی تردید ظرفیت این بیمارستان هم جوابگوی این تعداد بیماران کرونایی نیست، کادر درمانی این مدافعان سلامت از جان خود گذاشته اند دیگر با چه زبانی بگویند؛ مسئولان، کارمندان و مردم لااقل ماسک بزنید، خسته ایم! با جان خود و سلامت جامعه بازی نکنید. دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای چیست؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه