اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

انقلاب اسلامی توانست الگویی جدید از زن در دنیا معرفی کند

انقلاب اسلامی توانست الگویی جدید از زن در دنیا معرفی کند
مصطفی آزادبخت در برنامه شب‌خاطره با محوریت کمیته زنان و دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس همدان تشکیل شد، گفت: انقلاب اسلامی توانست الگویی جدید، با ارزش و بزرگوار از زن در دنیا معرفی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در برنامه شب‌خاطره با محوریت کمیته زنان و دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان(باغ موزه) تشکیل شد، گفت: بانوان ما زینب گونه حامی و پشتیبان رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: شهیده مرضیه دباغ، الگوی یک زن به تمام معنا مسلمان و مومن بود.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست الگویی جدید از زن در دنیا معرفی کند و به آنها ارزش و بزرگواری عطا کند.

,

آزادبخت با بیان اینکه ۶ هزار و چهارصد و بیست و هشت زن در کشور طی ۸سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند، تاکید کرد: خودسازی بانوان و گذشت آن‌ها، هم‌سنگ مقام شهیدان است.

,

وی به بیان برخی آمار در زمینه حضور فعال بانوان در دفاع مقدس پرداخت و گفت: ۵۰۰ زن رزمنده در‌خط مقدم حضور داشتند و ۵ هزار و هفتصد و سی و پنج زن در زمان جنگ تحمیلی جانباز شدند. ۲۲هزار و  زن امدادگر و بیش از ۲ هزار پزشک زن به جبهه اعزام و هزار زن فعال در تدارکات پشت جبهه فعال بودند و نقش ایفاکردند.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان اعلام کرد: در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا ۶۰درصد از پرسنل مراکز درمانی را بانوان تشکیل می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه