اخبار داغ

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران:

وضعیت کرونا در تهران شبیه اسفندماه است/ ارائه خدمات درمانی در 108 بیمارستان استان تهران

وضعیت کرونا در تهران شبیه اسفندماه است/ ارائه خدمات درمانی در 108 بیمارستان استان تهران
معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه از نظر وضعیت کرونا هم ‌اکنون در شرایطی مانند روزهای اسفند و حتی در روزهایی بدتر از آن روزها قرار داریم، گفت: 108 بیمارستان در استان تهران خدمات درمانی به بیماران کرونایی ارائه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران در پاسخ به این پرسش که «پیش‌بینی شما با توجه به شرایط کنونی از وضعیت کرونا در زمستان چیست؟»، ابراز داشت: ما هم‌اکنون در شرایطی مانند روزهای اسفند و حتی در روزهایی بدتر از آن روزها قرار داریم؛ با توجه به اینکه در آن زمان بیمارستان‌ها خالی بودند و اکنون بیمارستان‌ها خدمات غیر کرونایی را نیز به صورت کامل ارائه می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توانید از جهت عدم کمبود تخت بیمارستانی در فصل زمستان اطمینان بدهید؟»، بیان کرد: اگر شرایط اپیدمی بخواهد به سمت حالت فاجعه‌آمیز برود، غیرقابل پیش‌بینی است، اما آن چیزی که ما متصور بودیم، همین است که در چند ماه گذشته تعداد مجوزهایی که برای تخت آی‌سی‌یو بیماران کرونایی صادر کردیم بیش از یک‌ هزار و 500 تخت بود.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران ابراز داشت: همچنین ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی مانند تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح نیز به موازات هم پیش می‌روند.ما 108 بیمارستان در استان تهران داریم که خدمات مربوط به بیماری کرونا ارائه می‌دهند و این 108 بیمارستان از مجموع 170 بیمارستان در استان تهران است.

توکلی متذکر شد: تعدادی بیمار غیرکرونایی داریم که کرونا مثبت هستند؛ مثلاً بیماری که در اثر تصادف دچار شکستگی شده و در حین درمان متوجه شده‌ایم که مبتلا به کروناست و روند درمان این بیماران در همان بیمارستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه