اخبار داغ

سهم 59 درصدی معلولین از مرگ و میر کرونا در انگلیس

سهم 59 درصدی معلولین از مرگ و میر کرونا در انگلیس
بر اساس آمارهای اعلام شده توسط دولت انگلیس، بین ماه های مارس تا جولای سال 2020، 59 درصد از مرگ و میرهای کووید19 در انگلیس و ولز مربوط به افراد معلول است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بررسی آمار و اطلاعات انگلیس نشان می دهد که افراد معلول این کشور به شدت در معرض کووید19 قرار دارند و مجلس باید برای نجات جان مردم سریع اقدام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

اطلاعات تازه منتشر شده دولت انگلستان نشان می دهد که بین ماه های مارس تا جولای سال 2020، 59 درصد از تلفات کووید19 در انگلیس و ولز مربوط به افراد معلول است و این آمار همه ما را شوکه کرده است.

,

اما این داده های ویرانگر تنها بخشی از تجربه غم انگیز افراد معلول در انگلیس طی همه گیری است. بررسی اخیر دولت ملی در زمینه اثرات کووید19 نشان داد 22.5 درصد از معلولین گفتند که سلامتی و بهداشت آنها 2 برابر بیشتر از افراد سالم در معرض خطر است. رفاهِ حدود 60 درصد از معلولین و 43 درصد از افراد غیر معلول در معرض نگرانی های ناشی از بدتر شدن سلامت روان و ترس از آینده قرار گرفته است.

, کووید19,

طی جلسه توجیهی "کمیسیون برابری و حقوق بشر" در ماه سپتامبرِ در مجلس انگلستان، نگرانی های متعددی مرتبط با قانون اضطراری کووید19 که در ماه مارس وضع و منجر به تضعیف امنیت افراد معلول شد ابراز گردید. این موارد شامل؛ کاهش دسترسی به مراقبت های بهداشتی و خدمات اجتماعی، خطر واقعی آسیب رساندن به افراد در مؤسسات همراه با کاهش نظارت عمومی بر مؤسسات و کاهش قابل توجه تدارک مراقبت در خانه می شود.

,

در جلسه استماع مجلس انگلیس درباره کووید19 و معلولین در ماه ژوئن، "فضیلت هادی" حامی حقوق معلولین انگلستان با ابراز احساس کم ارزش بودن و به فراموشی سپرده شدن این افراد هنگام همه گیری گفت: "این شرایط نشان داد که چقدر برخی از ما از برابری در میان اعضای جامعه فاصله داریم. با وجود نیت خوب و شاید حسن نیت، ارزش زندگی ما در جامعه کاملا تثبیت نشده است."

,

مجلس باید تجربه افراد معلول را به عنوان محور اصلی بررسی 6 ماهه خود در مورد قانون اضطراری کروناویروس که قرار است در 30 سپتامبر برگزار شود در نظر بگیرد.

,

کمیته های بهداشت و درمان و مراقبت های اجتماعی و حقوق بشر مجلس باید تجربیات افراد معلول را در بخش کلیدی تحقیقات پیش رو قرار دهند.

,

دولت انگلیس باید اطمینان حاصل کند که افراد معلول در معرض موج دوم کووید19 یا بحران های بهداشتی آتی قرار نمی گیرند.

,

انگلیس باید با حل سریع مشهودترین نگرانی های افراد معلول تعهد خود را نسبت به حقوق این افراد نشان دهد. در برخی موارد به معنای واقعی مسئله مرگ و زندگی در میان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه