اخبار داغ

در گفتگو با کارشناس مسایل سیاسی:

برای آزادسازی قره باغ نیازی به افراطیون خارجی نیست

برای آزادسازی قره باغ نیازی به افراطیون خارجی نیست
جوان پور با اشاره به حضور گروه های افراطی و انحرافی در جمهوری آذربایجان گفت: قره باغ با الهام از مکتب عاشورا و مبارزه جوانان غیور آذربایجانی آزاد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، عزیز جوان پور، در واکنش به مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان اظهار داشت:حمایت قاطع خود را از مردم مسلمان جمهوری آذربایجان اعلام و برای آزادی قره باغ دعا می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

وی با تاکید بر اینکه قره باغ خاک اسلام و شیعه است، افزود: همه مسلمانان وظیفه دارند که به یاری و کمک جمهوری آذربایجان بیایند و اجازه ندهیم خاک اسلام در دست اشغالگران بماند.

,

این کارشناس مسایل سیاسی ضمن محکومیت اشغالگری ارمنستان در قره باغ گفت: کشورهای غربی ادعای حل مشکل قرباغ را دارند ولی در عمل هیچ کاری انجام نداده و به دنبال منافع خود بودند.

,

وی گفت: باید جوانان غیور و مومن جمهوری آذربایجان با الهام از مکتب امام حسین (ع)، سلاح در دست گرفته و مناطق اشغالی را باز پس بگیرند.  

,

جوان پور بیان داشت: مردم شجاع،دین مدار و غیور جمهوری آذربایجان شاگرد مکتب عاشورا هستند و برای آزادی خاک خود نیازی به حمایت نیروهای خارجی افراطی و انحرافی ندارند، جنایات فجیع افراطیون در جبهه های عراق و سوریه ثابت شده است.

,

این کارشناس مسایل سیاسی در خصوص ادعای مذاکره و سازش در مورد قره باغ گفت: مذاکره و گفتگو زمانی معنی دارد که اشغالگر از قره باغ بیرون رانده شود و تا زمانی اشغالگر به اشغالگری خود ادامه دهد هیچ مذاکره ای نباید داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه