اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه کربلا:

مشکلات کشور به‌دلیل بی‌کفایتی برخی مسئولان است

مشکلات کشور به‌دلیل بی‌کفایتی برخی مسئولان است
حسین محمدرضایی گفت: دشمنان کینه‌ای متراکمی نسبت به نظام اسلامی دارند اما بسیاری از مشکلات به دلیل بی‌کفایتی‌ها و بی‌مسئولیتی‌ها است و برخی توجهی به اطراف و مردم ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین محمدرضایی دوشنبه شب در آئین تجلیل از جهادگران دانشگاهی جبهه سلامت مقابله با بیماری کرونا و نهضت کمک مومنانه از سوی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در دانشگاه مازندران برگزار شد با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی برای ما محسوب می‌شود و باید از آن نهایت استفاده را برد، اظهارکرد: درحالی که جمهوری اسلامی از بنیه دفاعی و نظامی قوی برخوردار نبود اما عراق ارتش توانمند و حمایت دیگر کشورها را هم داشت اما پیروزی از آن رزمندگان ایرانی شد.

وی با اشاره به اینکه عراقی‌ها و متحدانش به دنبال چیزی که بودند نرسیدند، خاطرنشان کرد: درحالی که دشمنان به‌دنبال جلوگیری از صدور انقلاب بودند اما موفق به این کار نشدند و انقلاب اسلامی برای بسیاری از کشورها الگو شد.

 جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کارهای دوران دفاع مقدس با محوریت جوانان انجام می‌شد، افزود: نیروی انسانی انقلابی کارآمد با محوریت جوانان توانستند پیروزی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

محمدرضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز درگیر جنگ ترکیبی هستیم گفت: دشمن در زمینه فرهنگ، محیط دانشگاه، فضای مجازی و اقتصاد درحال جنگ با ما است و کسانی که جنگ را منکر شوند غفلت می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم که پیروز شویم باید از مدل دفاع مقدس بهره‌گیری کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما 8 میلیون نفر جوان مومن انقلابی داشته باشیم می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در مقابله با کرونا حضور عاشقانه و پرشور جوانان توانستیم این فضا را مهار و مدیریت کنیم، افزود: به واسطه حضور جوانان انقلابی و مؤمن مشکلات ما کمتر است و باید با تمام وجود از جهادگران حمایت کنیم.

وی با عنوان اینکه بسیاری از مشکلات کنونی کشور قابل حل است، افزود: دشمنان کینه‌ای متراکمی نسبت به نظام اسلامی دارند اما بسیاری از مشکلات به دلیل بی‌کفایتی‌ها و بی‌مسئولیتی‌ها است و برخی توجهی به اطراف و مردم ندارند.

محمدرضایی مشکلات موجود و گرانی مسکن و خودرو را ناشی از نبود و ضعف نظارت دانست و گفت: اینکه قیمت خودرو و مسکن با رشد نجومی همراه شود نشان از عدم نظارت و توجه برخی از مسئولان است؛ چرا مسکن صد متری در شهرهای مازندران باید میلیاردی باشد و همچنین برخی از خودروهای بی‌کیفیت قیمت های صد میلیونی داشته باشد.

جوانان نقش مهمی در دفاع از سلامت مردم داشتند
رئیس دانشگاه مازندران نیز در این مراسم با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهارکرد: مدیریت جهادی و اصل ما می‌توانیم عامل عزت، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها شد.

کوروش نوذری خاطرنشان کرد: چه در زمان جنگ تحمیلی برای حضور در جبهه‌ها و چه در قضیه فراگیری و شیوع ویروس کرونا مردم ایران به خوبی خدمت‌رسانی خود را نشان دادند.

رئیس دانشگاه مازندران تصریح کرد: حرکت کمک مومنانه بخشی از استراتژی بود که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پیش‌بینی کردند.

نوذری با اشاره به اینکه جوانان نقش مهمی در تولید ماسک و ضدعفونی اماکن در مبارزه با بیماری کرونا داشتند گفت: شهدای مدافع سلامت که جانشان را در راه حفظ نفوس جامعه اسلامی فدا کردند کمتر از شهدای دفاع مقدس نیستند.

در این آئین از ۴۰ سرگروه برتر جهادی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جوانان نقش مهمی در دفاع از سلامت مردم داشتند, جوانان نقش مهمی در دفاع از سلامت مردم داشتند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه