اخبار داغ

لیگ برتر کشتی فرنگی| رعایت سفت و سخت پروتکل های بهداشتی/ بنا و سوریان در سالن

لیگ برتر کشتی فرنگی| رعایت سفت و سخت پروتکل های بهداشتی/ بنا و سوریان در سالن
در لیگ برتر کشتی فرنگی پروتکل های بهداشتی به شکل جدی رعایت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) از صبح امروز (سه شنبه) و با برگزاری رقابت های گروه الف کشتی فرنگی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از ساعت 9.30 دقیقه و طبق برنامه اعلام شده تیم های فولاد اکسین خوزستان با هیأت کشتی سیرجان و رعد پدافند ارتش با آریو برزن بهبهان مقابل هم قرار گرفتند.

,

*مراسم وزن کشی این رقابتها شب گذشته در خانه کشتی با حضور عوامل اجرایی مسابقات و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

,

*رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسابقات به طور جدی انجام می شود. حاضران در ابتدای ورود به سالن از تونل ضدعفونی عبور کرده و ملزم به استفاده از مواد ضدعفونی هستند. همچنین در بدو ورود از همه افراد تب سنجی شده استفاده از ماسک نیز اجباری است.

,

*برخلاف ادوار گذشته و با توجه به شرایط پیش بینی شده، از حضور افزاد اضافه و متفرقه خبری نیست و از ورود افراد بدون مسئولیت و هماهنگی قبلی به شدت جلوگیری می شود.

,

*فاصله گذاری اجتماعی در سالن رعایت شده و در تمامی جایگاه ها اعم از جایگاه خبرنگاران گرفته تا جایگاه ویژه و VIP فاصله گذاری انجام می شود.

, VIP,

*اطراف تشک ها بسیار خلوت است و هیچ فرد اضافه ای به جز مربیان و هیات ژوری حق حضور در کنار تشک را ندارد.

,

*حمید سوریان نایب رئیس و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در سالن حضور دارند و از نزدیک شاهد تماشای مسابقات هستند.

,

*محمد بنا سرمربی و بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی بعنوان اعضای کمیته فنی بر این رقابت ها نظارت خواهند داشت.

,

*از نفرات حاضر در این مسابقات اعم از کشتی‌گیران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی آزمایش کرونا گرفته شد. ضمن اینکه پیش از مسابقات نیز همه باشگاه‌ها ملزم به ارائه تست PCR بودند که همه آزمایش ها منفی بود. فقط امروز دو مربی مشکوک به کرونا بودند که قرنطینه شدند و اجازه ورودشان به سالن داده نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه