اخبار داغ

فرهنگی:

رزمحسینی برای یک شرکت صوری چند میلیون یورو وام گرفته است

رزمحسینی برای یک شرکت صوری چند میلیون یورو وام گرفته است
نماینده مردم تبرزی در مجلس شورای اسلامی گفت: رزم‌حسینی فعالیت‌های مشکوک زیادی در زمینه اقتصادی دارد به گونه‌ای که برای یک شرکت صوری وام‌های چند میلیون یورویی و دهها میلیاردی گرفته و سپس این شرکت‌های صوری را با قیمتی گزاف به یک شرکت دولتی فروخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت، گفت: هیچ ایرادی به رزم‌حسینی درباره حضورش در جبهه وارد نیست اما تقاضای بنده از موافقان وی آن است که لطفاً از نام سردار سلیمانی در این زمینه استفاده نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: سوال ما از رزم‌حسینی آن است که چرا از کشور خارج شده و طی سالیان متوالی، کار واردات را انجام داده است؟ درواقع کار وی وارد کردن دستگاه‌های دست‌دوم به کشور بوده و از این جهت لطمه‌های زیادی به کشور زده است.

,

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: رزم‌حسینی تنها سابقه خود را بیزینس بودن مطرح کرده که دیدیم چه آسیب‌هایی را به تولید کشور زده اما وی سابقه‌ای در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت ندارد.

,

فرهنگی تأکید کرد: رزم‌حسینی مهارت‌هایی که مربوط به مدیران عالی است، ندارد.  هر آنچه از او دیدیم در حد یک مدیر میانی یا استاندار است و وی صلاحیت پذیرش وزارت صمت را ندارد.

,

وی متذکر شد: زمانی که درباره خرید تضمینی یا ذخایر استراتژیک از رزم‌حسینی سوال می‌شود، وی راهکار روشنی ارائه نمی‌کند و قطعاً نمی‌تواند تحولی را در این وزارتخانه ایجاد کند.

,

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رزم‌حسینی فعالیت‌های مشکوک زیادی در زمینه اقتصادی دارد به گونه‌ای که برای یک شرکت صوری وام‌های چند میلیون یورویی و دهها میلیاردی گرفته و سپس این شرکت‌های صوری را با قیمتی گزاف به یک شرکت دولتی فروخته است.

,

فرهنگی با بیان اینکه ما در سوابق رزم‌حسینی اقدامات قابل توجهی را مشاهده نکردیم، گفت: تمام سوابق وی مربوط به واردات به کشور بوده، عملاً وی تولید داخلی را به خاک سیاه کشانده و با این شرایط جای تأسف دارد که رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفته است که اگر ما چوب را هم به مجلس معرفی کنیم، باید تائید کنند درحالی‌که این‌چنین نیست و نمایندگان حق رأی دارند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه