اخبار داغ

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکوی ایران:

مهمترین رویدادهای آسیایی را با شیوع کرونا از دست دادیم

مهمترین رویدادهای آسیایی را با شیوع کرونا از دست دادیم
نقیب زاده گفت: یکی از مهمترین رویدادهای آسیایی خود را در آبان ماه سال جاری که قهرمانی آسیا در کشور کره جنوبی و کسب سهمیه مسابقات آسیایی درون سالن بود را از دست دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهلا نقیب زاده در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه متأسفانه با شیوع بیماری کرونا در سطح جهان به ورزش خسارت های بسیار زیادی وارد شد، گفت: کرونا در حوزه ورزش مانند تمام ساختارهای جامعه تأثیرات منفی زیادی در هر دو بخش همگانی و قهرمانی برجای گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در بخش همگانی تعداد افرادی که به صورت روزانه ورزش می کردند بسیار محدود شده است و دور ماندن از ورزش منجر به مشکلات روحی روانی و جسمانی، از جمله افزایش وزن، چربی و قند خون، مشکلات مفصلی و افسردگی می شود.

,

وی بیان کرد: در زمینه قهرمانی نیز زمانی که یک ورزشکار حرفه ای از سطح آمادگی خود دور می شود و چند ماهی ورزش و تمرین نمی کند، آرامش، انگیزه و هدف خود را از دست خواهد داد و در نتیجه دچار افسردگی و عصبانیت خواهد شد و تمام فاکتور های آمادگی جسمانی خود را در نتیجه نداشتن تمرین از دست می دهد و چه بسا با ادامه این روند دیگر انگیزه ای برای ادامه ورزش قهرمانی نداشته باشد و ورزش حرفه ای خود را برای همیشه کنار بگذارد.

,

نقیب زاده اظهار کرد: رشته ورزشی کیک بوکسینگ واکو نیز با توجه به اینکه در بحث قهرمانی، حرفه ای و در سطح بین الملل فعالیت می کند دچار محدودیت هایی در مواجهه با این ویروس شده است و بسیاری از فعالیت های اصلی ورزشکاران را متوقف کرده است.

,

عضو تیم ملی کیک بوکسینگ واکو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از مهمترین رویدادهای آسیایی خود را در آبان ماه سال جاری که قهرمانی آسیا در کشور کره جنوبی و کسب سهمیه مسابقات آسیایی درون سالن بود را از دست دادیم و این امر باعث شده است که ورزشکاران تیم ملی که تمرینات حرفه ای و اصلی خود را از اوایل امسال برای آبان ماه شروع کرده بودند متوقف کنند و آرامش و روحیه و هدف خود را تا حدودی از دست بدهند.

,

وی عنوان کرد: خوشبختانه با تدابیر رییس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رییس کنفدراسیون واکو آسیا تا حدودی جلوی این مشکلات گرفته شده است و با مدیریت صحیح خود و برنامه ریزی های بسیار عالی، تمرینات ورزشکاران را در محیط های باز از استان ها و زیر نظر مربی استان خود پیگیری می کنند.

,

نقیب زاده خاطر نشان کرد: وعده داده شده است که بلافاصله پس از پایان ویروس کرونا در جهان دستور برگزاری مسابقات آسیایی صادر شود تا ورزشکاران بیش از این آسیب نبینند و از ورزش حرفه ای دور نمانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه