اخبار داغ

مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان:

بیش از یک میلیون نفر ساعت آموزش های فنی حرفه ای را در لرستان فرا گرفتند

بیش از یک میلیون نفر ساعت آموزش های فنی حرفه ای را در لرستان فرا گرفتند
آذرخش، مدیر کل آموزش فنی حرفه ای لرستان گفت: یک میلیون و 728 هزار و 867 نفر ساعت آموزش های فنی حرفه ای را در استان فرا گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمدرضا آذرخش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فنی حرفه ای در رشته های مختلف آموزش هایی را به متقاضیان ارائه می دهد که هدف اصلی مهارت آموزی برای تسهیل در ایجاد کسب و کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: در همین راستا فنی حرفه ای لرستان در نیمه نخست امسال به یک میلیورن و ۷۲۸ هزار و ۸۶۷ نفر ساعت آموزش ارائه داده که در بخش های مختلفی بوده است.

,

مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان تصریح کرد: ۷۹ هزار و ۴۹۳ نفر ساعت در پادگان ها مهارت های لازم را فرا گرفته و علاوه بر این ۶۳ هزار و ۵۵۶ نفر هم از سربازارن وظیفه در محیط واقعی کار آموزش های لازم را دیده اند.

,

وی گفت: ۱۲۹ هزار و ۴۶۰ نفر در زندانها، هشت هزار و ۴۳۷ نفر ساعت در مرکز درمان اجباری معتادین بهبود یافته و ۱۳ هزار و ۶۶۱ نفر هم در مرکز درمانی تحت پوشش بهزیستی آموزش هایی را فرا گرفته اند تا بتوانند جذب بازار کار شوشند.

,

آذرخش بیان کرد: همچنین ۵۸ هزار و ۴۱۵ نفر در سکونت گاه غیر رسمی (حاشیه نشینی شهرها)، ۸۷۵ هزار و ۸۳۷ نفرساعت درکارگاه ثابت شهری، ۱۸۶ هزار و ۴۲۷ نفرساعت در کارگاه های روستایی آموزش های مختلف فنی حرفه ای را دریافت کرده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: در کارگاه سیار شهری ۶۸ هزار و ۵۹۹ نفر ساعت، در کارگاه صنایع – اصناف دو هزار و ۸۱۰ نفر ساعت، کارگاه صنایع – ضمن کار شش هزار و ۵۴۰ نفر ساعت آموزش فرا گرفته اند.

,

مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان اظهار داشت: چهار هزار و ۶۴۰ نفر در کارگاه عشایری،۲۲۰ هزار و ۶۱۵ نفر در کارگاه مهارت آموزی در محیط واقعی کار و  ۱۰ هزار و ۳۷۴ نفر هم در مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی خدمات را دریافت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه