اخبار داغ

اتفاقات جالب در مجمع شمشیربازی

افزایش بودجه فدراسیون شمشیربازی/ درخواست عابدینی از علی‌نژاد

افزایش بودجه فدراسیون شمشیربازی/ درخواست عابدینی از علی‌نژاد
در مجمع شمشیربازی عنوان شد بودجه شمشیربازی توسط وزارت ورزش و جوانان افزایش قابل توجهی یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون شمشیربازی به ریاست مهدی علی نژاد معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مجمع فضل الله باقرزاده رئیس فداسیون شمشیربازی اعلام کرده کحه بودجه فدراسیون افزایش یافته. با توجه عملکرد فدراسیون شمشیربازی در سال‌های اخیر و کسب سهمیه المپیک تیمی در بخش سابر، بودجه این فدراسیون  در سال 99 توسط وزارت ورزش و جوانان 60 درصد رشد داشت. این اتفاق در خالی رقم‌ خورد که  در سال 99 وزارت ورزش و جوانان هیچ افزایش بودجه‌ای برای فدراسیون‌ها نداشته و عموما با کاهش بودجه همراه بوده و فدراسیون‌ها در بهترین حالت همان بودجه سال قبل خود را دریافت ‌می‌کنند و این نشان می‌دهد وزارت ورزش نگاه ویژه به این رشته دارد.

,

همچنین فدراسیون شمشیربازی نه تنها بدهی ندارد بلکه پس اندازی برای مواقع ضروری نیز دارد.

,

همچنین مجتبی عابدینی در مجمع سالیانه فدراسیون شمشیربازی خطاب به علی‌نژاد رییس مجمع، بیان کرد: من به آقای باقرزاده خسته نباشید می‌گویم ولی مشکلی که ما داریم، کمبود سالن است و سال‌هاست این مسئله را مطرح کرده‌ایم. اگر سالن بیشتری داشته باشیم، لیگ پویاتری نیز خواهیم داشت. در این صورت جایگاهمان بهتر از این خواهد شد.

,

او ادامه داد: من به عنوان کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر می‌گویم که در المپیک توکیو، هم در انفرادی و هم تیمی شانس مدال داریم و اکنون می‌خواهیم لیگ ما فعال‌تر شود چون در آینده این رشته هم تاثیرگذار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه