اخبار داغ

در ایران 4،5 برابر پرتغال پول می گرفتم

مغانلو: از پرسپولیس، سپاهان، قطر، بلژیک پیشنهاد داشتم/ با عابدزاده حرف نزدم اما از طارمی مشورت گرفتم

مغانلو: از پرسپولیس، سپاهان، قطر، بلژیک پیشنهاد داشتم/ با عابدزاده حرف نزدم اما از طارمی مشورت گرفتم
مهاجم تیم سانتاکلارای پرتغال گفت: اگر می خواستم به مسائل مالی فکر کنم می‌توانستم 4،5 برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار مغانلو درباره حضور خود در تیم سانتاکلارای پرتغال اظهار داشت: درباره پیشنهاد این باشگاه فکر و تحقیق کرده و در نهایت سانتاکلارا را انتخاب کردم. این تیم مربی باشخصیت و کاربلدی دارد و می‌خواهم از اینجا به آنچه دلم می‌خواهد برسم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره اینکه آیا به جز سانتاکلارا از تیم‌های خارجی دیگر پیشنهاد داشته است، گفت: تیم‌هایی از قطر، بلژیک و پرتغال به من پیشنهاد دادند ولی خودم سانتاکلارا را انتخاب کردم. دوست دارم در این تیم برای کشورم بازیکن خوبی باشم و به آنچه در ذهن دارم دست یابم.

,

مهاجم جدید تیم سانتاکلارای پرتغال درباره مبلغ قراردادش با این باشگاه توضیح داد: اگر می خواستم به مسائل مالی فکر کنم می‌توانستم 4-5 برابر قراردادم در سانتاکلارا در ایران پول بگیرم ولی این موضوع برای من مهم نبود و فقط می‌خواهم به اهدافم برسم.

,

مغانلو درباره اینکه آیا با بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ پرتغال برای حضور در این کشور صحبت کرده بود، گفت: با مهدی طارمی در باره شرایط لیگ پرتغال صحبت کرده و مشورت خوبی از وی گرفتم. البته با امیر عابدزاده صحبتی نداشتم. در نهایت پس از تحقیق هایی که انجام دادم، تیم جدید خود را انتخاب کردم.

,

وی درباره پیشنهاد برخی تیم‌های ایرانی به خودش گفت: از باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد دادند اما در نهایت تصمیم گرفتم به پرتغال آمده و سانتاکلارا را انتخاب کنم.

,

مهاجم تیم سانتاکلارای پرتغال در ادامه گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره اینکه به حضور در تیم ملی هم فکر می‌کند، عنوان کرد:‌ تمام سعی و تلاشم را به کار می‌گیرم تا به پیراهن تیم ملی هم برسم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه