اخبار داغ

با تقدیر از نفرات برتر؛

شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در یزد به ایستگاه پایانی رسید

شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در یزد به ایستگاه پایانی رسید
ملاحسینی اردکانی مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان یزد گفت: مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در یزد با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی ملاحسینی اردکانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به ارسال 70 اثر از هنرمندان یزدی به دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت در استان، گفت: اختتامیه استانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در یزد با حضور مسئولان فرهنگی استان و تقدیر از برگزیدگان جشنواره به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان یزد با بیان اینکه این جشنواره در استان در چهار بخش فیلم کوتاه داستانی، فیلم مستند، نماهنگ و فیلمنامه برگزار شد اظهار داشت: احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد، سید جلال دهقانی اشکذری از فیلمسازان برجسته استان و کارگردان سریال تلویزیونی اخیر شاهرگ و محمدرضا حاجی غلامی از اساتید و فیلمسازان برجسته یزدی داوران این جشنواره در استان بودند.

,

وی به آثار برگزیده این جشنواره اشاره و اضافه کرد: در بخش فیلم داستانی اثر "لامپ " با کارگردانی رامین ترنج به عنوان اثر برتر، در بخش نماهنگ اثر "امضای عشق " به کارگردانی رضا عباسی مهرآبادی، در بخش نماهنگ اثر " حالا ۴۰ سال است " به کارگردانی سید علی میر الهی و در بخش فیلمنامه نیز اثر "نماز آخر " با نویسندگی محمدرضا امیرخانی به عنوان آثار راه یافته به مرحله کشوری برگزیده شدند.

,

ملاحسینی اردکانی اضافه کرد: جوایز جشنواره مقاومت استان یزد در بخش‌های نماهنگ، داستانی و مستند به افرادی با میانگین سنی زیر ۲۵ سال اهدا شد، اما رامین ترنج که موفق شده بود در بخش فیلم داستانی به مقام نخست دست یابد با سن 16 سال به عنوان کم سن ترین فیلمساز ادوار جشنواره مقاومت مطرح شد.

,

مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان یزد افزود: در اختتامیه جشنواره از مهدی قانع بازیگر و مجری توانمند استان که در چندین اثر جشنواره حضور پررنگ داشتند تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه