اخبار داغ

رئیس اداره آتش نشانی شهرداری سرخس خبر داد؛

50 درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی سرخس مزاحمت تلفنی است/ کاهش 27 درصدی حوادث

50 درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی سرخس مزاحمت تلفنی است/ کاهش 27 درصدی حوادث
گل محمدی با بیان اینکه از 6600 تماس با سامانه 125 آتش نشانی، متاسفانه 50 درصد آن‌ها مزاحمت تلفنی است، گفت: حوادث در این شهر نسبت به شش ماهه نخست سال کاهش 27 درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرآتش یار ابوالفضل گل محمدی، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: آموزش شهروندی از مهم‌ترین برنامه‌‎های آتش نشانی سرخس است که در این راستا تاکنون بیش از 11 هزار نفر ساعت آموزش برگزار شده و خود این موضوع موجب کاهش حریق‌ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 257 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام شده که 180 مورد اطفاء و 77 مورد امداد و نجات بوده است.

,

گل محمدی بیان کرد: بیشترین حریق در زمینه آتش زدن علف‌‎های هرز بوده که در برخی موارد موجب خسارت‌های دیگر هم شده است.

,

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سرخس عنوان کرد: از 6600 تماس با سامانه 125 آتش نشانی، متاسفانه 50 درصد آن‌ها مزاحمت تلفنی است که از این فرصت استفاده کرده و از شهروندان محترم تقاضا داریم، در این زمینه ما را یاری کنند و به کودکان خود خطرات این موضوع را آموزش دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست شهرداری و بر اساس آزمون استخدامی سال گذشته، چهار نفر استخدامی جدید به بدنه آتش نشانی اضافه خواهند شد که این موضوع در بهبود عملکرد ما قطعاً موثر است.

,

گل محمدی در پایان گفت: با افزایش آموزش‌های شهروندی، حوادث در این شهر نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته 27 درصد کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه