اخبار داغ

استاندار لرستان:

تعهدی برای پرداخت خسارت به خودروهای آسیب دیده در سیلاب نداریم/اعطای تسهیلات به مغازه‌داران خسارت دیده

تعهدی برای پرداخت خسارت به خودروهای آسیب دیده در سیلاب نداریم/اعطای تسهیلات به مغازه‌داران خسارت دیده
خادمی، استاندار لرستان با اشاره به آسیب دیدگان خودرویی در جریان سیلاب گفت: از ابتدا در قبال خودرو تعهدی نداشتیم ولی خودروهایی که بیمه داشتند خسارت می گیرند؛ پیگیر وام برای صاحبان خودروها هستیم ولی تاکنون به نتیجه نرسیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید موسی خادمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به پرداخت خسارت به سیل زدگان استان اظهار داشت: آنچه اعلام شده مبنی بر تعهدات دولت از قبیل تهیه زمین رایگان، دادن تسهیلات بلاعوض و کمکی، چهار درصد بوده که در این خصوص دولت به تعهداتش عمل کرده ولی در بُعد دیگر این پول ها زیربناها را تکمیل نکرده این حرف و دغدغه درستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با تاکید بر اینکه سیل زدگان بایستی در ادامه کمک دولت منازل مسکونی خود را تکمیل کنند افزود: از طریق بنیاد علوی تسهیلات ۱۵میلیون تومانی در نظر گرفته شده که به سیل زدگان پرداخت می‌شود ولی مابقی تکمیل خانه ها بر عهده سیل زدگان است.

,

استاندار لرستان با اشاره به آسیب دیدگان خودرویی در جریان سیلاب عنوان کرد: از ابتدا در قبال خودرو تعهدی نداشتیم ولی خودروهایی که بیمه داشتند خسارت می گیرند؛ هر چند پیگیر وام برای صاحبان خودروها هستیم ولی تاکنون به نتیجه نرسیدیم.

,

وی گفت: اکثر صاحبان مغازه های آسیب دیده از سیلاب که در سامانه ثبت نام کرده اند وام ۳۰میلیونی، ۱۵میلیونی و ۴۵میلیونی و حتی زمین معوض هم تحویل گرفتند حالا برخی ها به کم بودن مبالغ وام ها گلایه دارند و درخواست مبلغ بیشتر می کنند که ما هم پیگیری کردیم ولی تاکنون به نتیجه نرسیدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه