اخبار داغ

فرمانده ناحیه سپاه سبزوار خبر داد؛

ویزیت رایگان بیش از 5 هزار نفر توسط بسیج جامعه پزشکی سبزوار

ویزیت رایگان بیش از 5 هزار نفر توسط بسیج جامعه پزشکی سبزوار
موحدنیا از ویزیت رایگان بیش از 5هزار نفر توسط بسیجی جامعه پزشکی سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی موحد نیا فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف اظهار داشت:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و با توجه به لزوم مراقبت‌های ویژه در خصوص جلوگیری از شیوع این ویروس بیش از5100 نفر توسط پزشکان بسیجی و بسیج جامعه پزشکی در سبزوار به‌صورت رایگان معاینه شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره به فعالیت تیم بسیج پزشکی در طول هفته دفاع مقدس تأکید کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گروه‌های پزشکی  بسیجی تاکنون 599 نفر را به‌صورت رایگان معاینه کرده و در صورت لزوم به پزشکان متخصص ارجاع داده‌اند.

,

فرمانده ناحیه سپاه مقاومت سبزوار بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهدافی که بسیج در راستای آن اقدام انجام می‌دهد ایجاد عدالت اجتماعی و فراهم کردن دسترسی همگان به امکانات است تصریح کرد: انجام ویزیت‌های رایگان و توزیع داروهای موردنیاز برای افراد معاینه شده به‌صورت رایگان ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

,

موحدنیا با اشاره به اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم قبل شیوع ویروس کرونا ادامه داد: در حال حاضر امکان اعزام گروه به مناطق مختلف وجود ندارد اما انجام این معاینات به‌صورت رایگان در مرکز درمانی سپاه در مقاطع مختلف انجام‌شده است.

,

وی همچنین به تولید بیش از 220 هزار ماسک بهداشتی توسط گروه‌های جهادی تشکیل‌شده در پایگاه‌های بسیج و توزیع در بین مردم خبر داد و افزود: فعالیت این پایگاه‌ها همچنان ادامه داشته و در عرصه‌های مختلف در حال انجام است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه