اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

لج و لجبازی در بازار سرمایه مشهود است/ بازار سهام قبل از تزریق نقدینگی نیازمند تزریق اعتماد و امید است

لج و لجبازی در بازار سرمایه مشهود است/ بازار سهام قبل از تزریق نقدینگی نیازمند تزریق اعتماد و امید است
محمودی اصل کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به وضعیت بازار سرمایه گفت: لج و لجبازی در بازار سرمایه مشهود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمودی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بازار سرمایه اظهار کرد: بازار سرمایه روز گذشته با افت نسبتا زیادی روبرو بود به طوریکه شاخص کل 54 هزار 900 واحد و شاخص هم وزن 5380 واحد افت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ارزش صف های فروش 12 هزار و 200 میلیارد تومان بود، ابراز کرد: 440 شرکت روز گذشته صف فروش بودند و 50 شرکت نیز صف خرید داشتند که ارزش صفهای خرید 1100 میلیارد تومان بود.

,

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار سرمایه همچنان روزهای نامناسبی را پشت سر می‌گذارد، خاطرنشان کرد: اعتماد به بازار بسیار کاهش پیدا کرده و بایستی قبل از تزریق نقدینگی به صندوق توسعه و تثبیت بازار به صندوق توسعه و تثبیت اعتماد مردم، اعتماد و امید تزریق شود.

,

وی با اشاره به اینکه انتظار داشتیم تا تصمیمات اخذ شده روز شنبه برگشت داده شود، گفت: یک لج و لجبازی شکل گرفته و معترضین صفهای فروش را تشکیل دادند و سازمان هم قصد اصلاح تصمیم خود را ندارد.

,

محمودی اصل با بیان اینکه موضوع یک درصد صندوق توسعه که در فاز اول 10 هزار میلیارد تومان است به زودی تزریق می‌شود، افزود: از 10 مهر ماه بحث بازار گردانی مطرح شده و انتظار این است که با بازار گردانی قوی بازار سرمایه بتواند جان بگیرد.

,

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به اینکه اوراق اختیار فروش تبعی تنها توسط 120 شرکت منتشر شده و از طرفی با توجه کم بودن حجم آن، ما نگران این هستیم که آن بازار گردانی مورد انتظار اتفاق نیفتد یا زمان طولانی تری را طلب کند.

,

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه بازار سهام از لحاظ ارزش بنیادی و گزارشهای 6 ماهه شرکتها مشکل خاصی ندارد، اظهار کرد: مشکل اصلی ایجاد ترس و عدم اعتماد به بازار است که امیدواریم با تدابیر مناسب اعتماد به بازار برگردد.

,

وی تصریح کرد: انتظار این است که طی امروز و فردا برخی سهم ها به تعادل برسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه