اخبار داغ

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

تعداد شرکت‌های دانش بنیان از 5300 مورد عبور کرده است/ آینده بسیار خوبی در انتظار شرکتها است

تعداد شرکت‌های دانش بنیان از 5300 مورد عبور کرده است/ آینده بسیار خوبی در انتظار شرکتها است
ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به وضعیت شرکتهای دانش بنیان در کشور گفت: تعداد شرکت‌های دانش بنیان از 5300 مورد عبور کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سورنا ستاری امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اینکه بنده در سفر به این استان سیر تحول را مشاهده می‌کنم، اظهار کرد: اتفاقات روی داده در این استان با روزهای اول قابل مقایسه نیست و خوشبختانه استاندار زنجان نیز حمایت‌های لازم را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تعدا شرکتهای دانش بنیان در حال توسعه است، ابراز کرد: مراکز رشد و مراکز نوآوری در حال توسعه هستند و نقطه ضعفی که استان زنجان دارد در مورد وضعیت پارک علم و فناوری و واگذاری زمین به شرکتهای دانش بنیان است که امروز تصمیمات خوبی با استاندار زنجان در این زمینه خواهیم داشت.

,

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به دنبال این هستیم تا وضعیت پارک علم و فناوری زنجان بهتر شود، گفت: محیط استان رد این زمینه مناسب بوده و دانشگاه‌ها در حوزه‌های فناوری و نوآوری و استفاده از استارت آپ ها به جد تلاش می‌کنند.

,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جهش تولید عنوان کرد: تعداد شرکتهای ما از 5300 مورد عبور کرده و فروش سال گذشته شرکتها نیز120 هزار میلیارد تومان بود.

,

ستاری با بیان اینکه توسعه شرکتها به صورت یک منحنی توانی رشد پیدا می‌کند، ادامه داد: باید از همکارم در دولت و قوه قضاییه تشکر کنم چرا که قوه قضاییه در بحث کمک به شرکتها در حوزه نوآوری در حوزه قضا وارد شده است.

,

وی بیان کرد: آینده بسیار خوبی در انتظار شرکتهای دانش بنیان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه