اخبار داغ

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی مطرح کرد؛

حکم محارب در انتظار زورگیران و سارقان عنف/ کلینیک‌های حیوانات به خارج از شهر منتقل می‌شود

حکم محارب در انتظار زورگیران و سارقان عنف/ کلینیک‌های حیوانات به خارج از شهر منتقل می‌شود
رحمانی گفت: مطالبه حقوق عامه و مبارزه با ناامنی‌ها در اولویت کار دادگستری خراسان رضوی قرار داد از این رو کسی که اقدام به سرقت به عنف و زورگیری همراه با اسلحه می‌کند حکم محارب در انتظار اوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ اسماعیل رحمانی کلاکوب معاون دادستان مرکز خراسان رضوی و سرپرست دادسرای ناحیه 6 ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دادگستری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: پاسخگویی و شفافیت دو مؤلفه در حکومت اسلامی است و ما نیز در دادگستری خراسان رضوی نیز به دنبال تحقق این دو مؤلفه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حکم محارب در انتظار زورگیران و سارقان عنف

, حکم محارب در انتظار زورگیران و سارقان عنف,

وی با اشاره به اینکه دادستان عمومی و انقلاب مطالبه گر در مقابل حقوق عامه و مطالبه گری در حوزه حفظ ارزش‌های انقلاب است، گفت: مطالبه حقوق عامه و مبارزه با ناامنی‌ها در اولویت کار دادگستری خراسان رضوی قرار داد از این رو کسی که اقدام به سرقت به عنف و زورگیری همراه با اسلحه می‌کند حکم محارب در انتظار اوست و محاربه قسمتی است که نمی‌شود از آن کوتاه آمد.

,

رحمانی تصریح کرد: در این بخش افرادی که به جان مردم می‌افتند مانند زورگیران که همراه با اسلحه گرم یا سرد و جان مردم را تهدید می‌کند محارب هستند لذا با آن‌ها به‌شدت برخورد می‌شود ولی آمار دقیقی از تعداد و نوع مجازات صورت گرفته در این خصوص وجود ندارد از طرف دیگر برای برخورد جدی‌تر با این افراد نیاز به اصلاح قانون داریم و مجلس شورای اسلامی باید به آن ورود پیدا کند.

,

سگ گردانی در شهر ممنوع است/ کلینیک‌های حیوانات به خارج از شهر منتقل می‌شوند

, سگ گردانی در شهر ممنوع است/ کلینیک‌های حیوانات به خارج از شهر منتقل می‌شوند,

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی سگ گردانی را ترویج فرهنگ غربی دانست و افزود: برخی به دنبال ترویج فرهنگ سگ گردانی هستند که یکی از این اقدامات که در راستای ترویج این فرهنگ هستند، زیاد شدن کلینیک‌های حیوانات در داخل شهر و سگ گردانی در داخل بوستان‌ها است که ما به دنبال کم کردن و محدود کردن آن‌ها هستیم تا این کلینیک‌ها به خارج از شهر منتقل شوند.

,

وی ادامه داد: به تازگی ضدانقلاب با ترویج برخی مسائل به دنبال فساد و انحطاط جوانان ما هستند که قسمتی از آن‌ها در بخش تورهای گردشگری ورود پیدا کرده‌اند و طبق بررسی‌های ما بسیاری از مقدمات روابط نا مشروع و طلاق‌ها از این تورها شروع می‌شوند.

,

اکثر برگزار کنندگان تورهای غیرمجاز دارای مشکلات اخلاقی هستند

, اکثر برگزار کنندگان تورهای غیرمجاز دارای مشکلات اخلاقی هستند,

رحمانی رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و اختلاط در تورهای گردشگری غیرمجاز را دو معضل این تورها دانست و یادآور شد: اکثر برگزار کنندگان تورهای غیرمجاز صلاحیت برگزاری‌ تورهای گردشگری و طبیعت گردی را ندارند و دارای مشکلات اخلاقی و پرونده‌های قضایی هستند لذا ما این را نمی‌پسندیم که یک اتوبوس دختر و پسر با پوشش نا مناسب در تفرجگاه‌ها حضور یابند و از طرف دیگر خواسته مردم نیز برخورد با این افراد است همچنین خانواده‌ها بر حضور فرزندان خود در این تورها نظارت داشته باشند.

,

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی با تأکید به برخورد دستگاه قضا با افرادی که در فضای مجازی اقدام به اشاعه فساد می‌کنند، گفت: برخی افراد با اسم‌های خاص در فضای مجازی به دنبال ایجاد فسادهای اخلاقی هستند که پلیس فتا در حال شناسایی و معرفی آن‌ها به دادگستری است و با این افراد برخورد جدی می‌شود.

,

وی همچنین در خصوص برگزار مجالس مختلط در باغ ویلاهای اطراف مشهد، تصریح کرد: افراد اگر باغ ویلاهای خود را در اختیار مجالس لهو و لعب قرار دهد در ابتدا با صاحب باغ برخورد می‌شود و سپس با دعوت کننده و دی جی برخورد می‌شود از این رو صاحبان باغ ویلاها توجه داشته باشند که باغ خود را در اختیار چه فرد و به چه منظوری اجاره می‌دهند.

,

پس شیوع ویروس کرونا سرقت‌ در مشهد افزایش یافته است

, پس شیوع ویروس کرونا سرقت‌ در مشهد افزایش یافته است,

رحمانی خاطر نشان شد: یکی از معضلات در حاشیه شهر مشهد، فروش سلاح‌های گرم است که تاکنون میزان قابل توجهی سلاح گرم از نوع وینچستر کشف شده است همچنین متأسفانه پس شیوع ویروس کرونا میزان سرقت‌ها در مشهد افزایش یافته است که این امر به دلیل مشکلات اقتصادی و اعتیاد است.

,

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مراجعه افراد به محاکم قضایی باید از طریق سایت عدل ایران به نشانی adliran.ir انجام شود.

, adliran.ir,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه