اخبار داغ

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی؛

32 پروژه آبخیزداری در ایلام افتتاح شد

32 پروژه آبخیزداری در ایلام افتتاح شد
با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، 32 پروژه آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیلاب در ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، طی آیینی با حضور مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ۳۲ پروژه آبخیزداری، آبخوانداری و کنترل سیلاب در ایلام، افتتاح و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

"مسعود منصور" رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور  در این آیین، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان جنگل‌ها اجرای طرح‌هایی نظیر توسعه جنگل کاری اقتصادی، زراعت چوب و توسعه کشت گیاهان دارویی است.

,

وی افزود: توسعه جنگل کاری اقتصادی در سطح ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشور آغاز شده است.

,

رئیس سازمان جنگل‌ها گفت: توسعه طرح‌های مرتع داری و توسعه طرح‌های آبخیزداری از دیگر اولویت‌های سازمان جنگل‌ها است.

,

اجرای طرح‌های آبخیزداری در سطح 250 هزار هکتار

, اجرای طرح‌های آبخیزداری در سطح 250 هزار هکتار, اجرای طرح‌های آبخیزداری در سطح 250 هزار هکتار,

"رضا احمدی" مدیرکل منابع طبیعی استان در حاشیه این آیین، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که در سطح ۱۳ هزار هکتار از حوزه آبخیز شهر ایلام اجرایی شده است.

,

وی افزود: در طرح آبخیزداری سه هزار و ۲۵۰ هکتار برای استان مصوب شده ولی با تلاش‌های منابع طبیعی استان قرار است در سطح بیش ۱۲ هزار هکتار اجرایی شود.

,

مدیر کل منابع طبیعی استان ایلام، گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری در سطح ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی استان در آینده اجرایی می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه