اخبار داغ

ضرورت برجسته‌سازی شخصیت‌های دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت برجسته‌سازی شخصیت‌های دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویراحمد به خوبی قهرمانان دفاع مقدس معرفی نشده اند گفت :برجسته سازی شخصیت های دفاع مقدس در استان ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل در آیین رونمایی از ۷ عنوان کتاب در حوزه  دفاع مقدس گفت: خداوند را شاکریم که عده ای در این استان در مسیر فرامین رهبر انقلاب و ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس گام برمی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 خرمدل با بیان اینکه نگرانی از تحریف در واقعیات جنگ در آینده وجود دارد گفت: در استان کارهای خوبی از سال ۹۵ در حوزه ثبت و ضبط کتاب گرفته است.

وی افزود: عقب ماندگی زیادی در حوزه کتاب داریم، از هر فرد در خصوص این استان سوال شود از پد خندق نام می برد، اما به دلیل نبود مجموعه های منسجم و یگان ها سایر حماسه ها ثبت و ضبط نشده است.

خرمدل گفت: به نظر می رسد نتوانستیم از قهرمانانمان ثبت و ضبط داشته باشیم مانند شهید زرین که در استان دیگر از او نام برده می شود

وی افزود: باید شخصیت ها و الگوهای جنگ را برجسته کنیم، عزم جدی در استان با استعداد های زیاد نسبت به سایر استانها برای نوشتن کتاب های دفاع مقدس وجود دارد که باید انسجام های درونی بیشتر شود

فرمانده سپاه فتح، گفت: باید عزم استانی در خصوص موزه دفاع مقدس وجود داشته باشد تا خاطرات و آثار دفاع مقدس برجسته شود.

وی افزود: جانمایی موزه دفاع مقدس انجام شده اما کند پیش می رود که می طلبد استاندار و مسئولان مربوطه در این راستا گام بردارند، کسانی هستند به دنبال منابع در حوزه دفاع مقدس هستند که این موزه  می تواند کمک فراوانی به آنها  داشته باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه