اخبار داغ

روستانشینان شهرستان باشت در فقر و محرومیت مخابراتی

روستانشینان  شهرستان باشت در فقر و محرومیت مخابراتی
‌آنتن‌دهی نامناسب تلفن‌همراه و اینترنت در روستاهای شهرستان باشت، داد اهالی این شهرستان را درآورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بعد از شیوع ویروس کرونا در جهان و راه اندازی کمپین‌ها مختلف با شعار «در خانه بمانیم» ارزش استفاده از اینترنت را در سراسر جهان دو چندان کرد و بسیاری از مردم بدین اشتراک نظر رسیدند که خیلی از امور روزمره را بدون حضور فیزیکی در جامعه و از راه دور می‌توان انجام داد، امری که در دو د‌هه اخیر دولت‌ها در ایران به جد پیگیر تحقق آن بوده و هستند و پروژه‌ای نظیر دولت الکترونیک یکی از موارد تلاش دولت‌ها در ایران در این زمینه به‌حساب می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


 در شهرستان باشت  نیز متاسفانه چنین مشکلی به وقوع پیوست و این روزها که بستر اینترنت در زمینه مهم آموزش بیشتر احساس می‌شود برخی از نقاط این شهرستان  کمتر برخوردار با مشکلات عدیده‌ای در این رابطه روبه‌رو هستند.

در بازدید میدانی خبرنگار صبح زاگرس  از بعضی  روستاهای اطراف باشت و بخش بوستان اهالی این روستاها از نبود اینترنت و ضعیف بودن آن رنج می برند و این موضوع از گلایه های مهم  آنها  در این شرایط حساس کرونایی است.

با توجه به وضعیت نامناسب و شرایط  قرمز کرونا دانش آموزان روستاهای باشت و بخش  بوستان  که باید از اینترنت مناسب برخوردار باشند تا بتوانند از نرم افزار شاد استفاده کنند که این مهم  فقط در حد یک آرزو است.

ساکنین روستاهای تلچگاه ،سادات شاه زینعلی،شاه بهرام ،شادگان، چاه تلخ، چالموره،دره باشت،ده جلیل،بیدک ،کوشک ظفری از نبود اینترنت و اختلالات آنتن دهی گلایه دارند، و جا دارد مسئولین شهرستانی برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه