اخبار داغ

مصیبت همیشگی در محور سوق به دهدشت و سکوت مسئولان

مصیبت همیشگی در محور سوق به دهدشت و سکوت مسئولان
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه از وضعیت محور سوق به دهدشت گفت :این جاده از نظر علائم راهنمایی و خط کشی و جدا کننده مشکل دارد و فریادهای ما تاکنون نتیجه‌ای نداشته و این عیوب برطرف نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، توسعه راه های کشور یکی از نیازهای ضروری برای ارتقای سطح کمی وکیفی نیازهای حوزه راه سازی است که این مهم به دلیل کاهش میزان تلفات جاده ای یکی از مهمترین رویکردهای است که مورد تاکید مسئولان حوزه راه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این بین عمر برخی پروژه های راه سازی در کهگیلویه وبویراحمد یک دهه را پست سر گذاشته است که نمونه بارز آن جاده خون یا سوق به دهدشت است که از سال 1385عملیات اجرایی آن آغاز شده است و هنوز که هنوز است علی رغم آسفالت آن دارای مشکلات اساسی است.

,

, ,

در این بین عمر برخی پروژه های راه سازی در کهگیلویه وبویراحمد یک دهه را پست سر گذاشته است که نمونه بارز آن جاده خون یا سوق به دهدشت است که از سال 1385عملیات اجرایی آن آغاز شده است و هنوز که هنوز است علی رغم آسفالت آن دارای مشکلات اساسی است.

,

روزگاری به واسطه تصادفات مکرر در این محور و کشته شدن ده ها نفر از افراد خانواده شاهد داغدار شدن آنان و یتیم فرزندان و مادران و بستگان بودم و هستیم که در آن روزها کمپینی نیز به عنوان جاده خون تشکیل شده بود.

,

طولانی شدن پروژه راهسازی سوق به دهدشت و عدم تخصیص اعتبارات کافی و صرفا تزریق قطره چکانی اعتبارات برای این پروژه منجر به کشته شدن ده ها جوان و عذار شدن چندین خانواده شده است.

,

 عصر روز گذشته و در هولناک ترین حادثه پنج عضو دو خانواده به واسطه مشکلات جاده ای، عدم کنترل راننده و نبود خط کشی در جاده جان خویش را از دست دادند تا بلکه بار دیگر جوشش کمپین جاده خون راه اندازی شود تا بازهم مسئولان برای رفع مشکلات این جاده چاره جویی کنند.

,

مشکلات اساسی در این جاده تا کنون مادران سوقی، لنده ای و دهدشتی زیادی را در عزای فرزند، همسر و بردار و خواهرانشان داغدار کرده است که همت مسئولان را رای رفع این مشکلات می طلبد.

,

حسینی یکی از شاهدان حادثه دیروز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بخش اعظمی از جاده سوق به دهدشت فاقد خط کشی است و همین امر باعث تغییر لاین خودروها می شود.

,

وی افزود: حادثه روز گذشته شاید بخش اعظمی از آن به راننده ضارب برگردد ولی نبود خط کشی و عدم جانمایی علائم راهنمایی و رانندگی نیز در این امر دخیل بوده است.

,

یکی دیگر از شهروندان در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: متاسفانه بیش از 15سال است که این جاده یا در دست تعمیر است و یا در حال تخریب که تا حادثه ای هولناک در این محورها صورت نپذیرد اقدامی برای رفع مشکلات صورت نمی گیرد.

,

وی افزود: در این حادثه نیازمند نظریه کارشناسان امر هستیم و سرگردانی از نبود خط کشی جاده و مشکلات شب در این جاده واقعا قابل بخشش نیست و مسئولان و متولیان امر باید پاسخگو باشند.

,

, ,

این شهروند لنده ای تاکیدکرد: از دادستان محترم شهرستان کهگیلویه که پیگیری های خوبی در آسفالت بخشی از جاده داشتند قدرانی می کنیم ولی انتظار داریم وی در قضه این تصادف ورود قاطعی داشته باشد و نسبت به عدم خط کشی و مشکلات فنی این جاده نیز تذکرات و دستورات لازم قضایی را صادر کند تا از تکرار چنین حوادثی که منجر به داغدار شدن چندین خانواده می شود جلوگیری شود.

,

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد به جاده سوق و مشکلاتی که در آن وجود دارد اشاره کرد و گفت: این جاده از نظر علائم راهنمایی و خط کشی و جدا کننده مشکل دارد و فریادهای ما تاکنون نتیجه‌ای نداشته و این عیوب برطرف نشده است.

,

وی گفت: با هر دستگاهی که به وظیفه خود عمل نمی‌کند تعارف نداریم و اگر در این حادثه و یا حوادث مشابه دیگر که قطعا با این وضعیت در این جاده رخ خواهد داد دستگاهی که به وظیفه خود عمل نکرده باشد پرونده تخلف آن‌ها را به مراجع قضایی ارجاع خواهیم داد.

,

ویسی پور با بیان اینکه مردم خودشان باید در چنین وضعیتی بیشتر به فکر جان و سلامتی خود و دیگران باشند افزود: مکاتبات لازم را برای رسیدگی به وضعیت این جاده انجام داده‌ایم هر چند جاده 20 متر عرض دارد و از این حیث مشکل چندانی نیست اما در خصوص خط کشی و علائم‌گذاری و جدا کننده باید هر چه سریع‌تر اقدام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه