اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

اتصال بخش جنگل به مرکز رشتخوار نیازمند بیش از 4 میلیارد اعتبار است

اتصال بخش جنگل به مرکز رشتخوار نیازمند بیش از 4 میلیارد اعتبار است
عرب گفت: بیش از 4 میلیارد اعتبار نیاز است که بخش جنگل رشتخوار را از طریق راه روستایی شعبه به سرآسیاب به مرکز شهرستان متصل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه شواری اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری رشتخوار، با تسلیت پیشاپیش ایام اربعین حسینی، گفت: مجموعه بنیاد علوی با کارناکه درخشان خود که در راس آن مقام معظم رهبری قرار دارند، امروز در منطقه رشتخوار به عنوان معین اقتصادی در حال انجام فعالیت است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,




کمک 2 میلیارد 100 میلیونی هدیه رهبری در رشتخوار به زودی توزیع می‎شود

وی با تاکید بر اینکه همه باید در راستای کمک و اجرای هرچه بهتر طرح ها ی محرومیت زدایی در منطقه درکنار بنیاد علوی باشیم، گفت: در ارتباط با کمک به محرومن بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون کارت هدیه، هدیه مقام معظم رهبری تهیه شده که با مشارکت دهیاری ها، شورای اسلامی، روحانیت و بسیجیان توزیع آن به صورت عادلانه به افراد واجد شرایط توزیع خواهد شد،  و نحوه توزیع آن با ذربین جهت رسیدن این میزان کمک به افراد مستحق انجام و بررسی خواهد شد.

خرید 1 میلیاردی ساختمان قدیم کمیته امداد جهت آغاز به کار حوزه علمیه در رشتخوار

وی همچنین در رابطه با بحث حوزه علمیه در رشتخوار که یکی از دقدقه های امام جمعه شهرستان نیز بوده است، گفت: بیشاز 1 میلیارد در بحث خرید ساختمان قدیم کمیته امداد رشتخوار جهت بهره مندی حوزه علمیه از این مکان هزینه و خریداری شده است.



عرب همچنین با اشاره به مشکل آب شرب اهالی روستای علی آباد دامن این شهرستان گفت: در بحث چاه آب شرب روستای علی آباد دامن رشتخوار دچا رمشکل بودیم که با پیگیری های مجدانه هزینه 1 میلیارد 400 میلیونی در جهت حفر و راه اندازی این چاه اخذ شد، اما متاسفانه در حفر چاه با مشکل برخورد با سنگ در اعماق زمین مواجه شدیم و در ادامه با ورود بنیاد جهت جابجایی این چاه و حفر در نقطه جدید مبلغ 1 میلیارد از مسئولان بنیاد علوی در این زمینه کمک خواهیم گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون 510 خانوار در بخش جنگل رشتخوار از نعمت گاز در آستانه فصل سرما بی بهره هستند، گفت: هم اکنون کار گازرسانی به 9 روستای بخش جنگل در منطقه شعبه انجام شده که در مرحله پیگیری های تزریق گاز به خط لوله در این منطقه است.



نیازمند 4 میلیارد و 500 میلیون اعتبار جهت اتصال بخش جنگل به مرکز رشتخوار هستیم

وی همچنین به بحث مشکلات مردم بخش جنگل جهت دسترسی و سهولت تردد به مرکز شهرستان گفت: بیش از 4 میلیارد 500 میلیون تومان اعتبار نیاز هست که بخش جنگل رشتخوار را از طریق راه روستایی شعبه به سرآسیاب به مرکز شهرستان متصل کنیم.

انتهای پیام/

, ,
,
,
, کمک 2 میلیارد 100 میلیونی هدیه رهبری در رشتخوار به زودی توزیع می‎شود,
,
,
,
, خرید 1 میلیاردی ساختمان قدیم کمیته امداد جهت آغاز به کار حوزه علمیه در رشتخوار,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, نیازمند 4 میلیارد و 500 میلیون اعتبار جهت اتصال بخش جنگل به مرکز رشتخوار هستیم,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه