اخبار داغ

مطالبه مردمی؛

تمثالی با کیفیت تر از شهید همدانی در ورودی شهرک فرهنگیان همدان نصب خواهد شد

تمثالی با کیفیت تر از شهید همدانی در ورودی شهرک فرهنگیان همدان نصب خواهد شد
تصویر شهید همدانی در ورودی شهرک فرهنگیان همدان و در حقیقت ورودی همدان بر روی دیوار یک مجتمع مسکونی نقش بسته است که در اقدامی عجیب در آستانه سالگرد این شهید بزرگ و مردمی توسط صاحب این مجتمع ایزوگام شده است که علی ضمیر، معاون خدمات شهری همدان از نصب تمثالی با کیفیت تر از شهید همدانی در این مکان خبر می دهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نقاشی دیواری به عنوان یکی از اشکال هنری انسان در طول تاریخ همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده، و تأثیر آن بر زندگی انسان از دیرباز تاکنون آن چنان پایدار و ماندنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

بررسی دیوار نگاری بعد از انقلاب نشان می دهد که در دوران بعد از جنگ بیشتر دیوارنگاری ها معطوف به تصاویر شهدا بوده است و از انجایی که بیشتر دیوار نگاری های بزرگ بلوار کاشانی مربوط به تصاویر شهدا می باشد نشان میدهد که این دیوار نگاری ها مربوط به دوران بعد از انقلاب اسلامی می باشد که بر روی ساختمان ها ترسیم شده است  و سایر تصاویر به تصویر درخت و گل محدود گردیده است ، در سال های اخیر ایجاد شده اند که همه ی این تصاویر فقط بر روی نیمی از دیوار کشیده شده و بقیه ی دیوار فاقد طراحی می باشد.

,

در این میان تصاویر شهدای مدافع حرم همدانی چند سالی است که بر روی دیوار محله های همدان ترسیم شده است.

,

تصویر شهید همدانی در ورودی شهرک فرهنگیان همدان و در حقیقت ورودی همدان بر روی دیوار یک مجتمع مسکونی نقش بسته است که در اقدامی عجیب در آستانه سالگرد این شهید بزرگ و مردمی توسط صاحب این مجتمع ایزوگام می شود.

,

وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نقش ترسیم شده بر روی دیوار و ورودی فرهنگیان مدت دو سال است که با اعتراض مالک مجتمع وارد شده است.

,

وی ادامه داد: به گفته مالک مجتمع دیوار ساختمان دچار ترک و نواقص ساختمانی شده است که نیاز به ایزوگام داشته و این ایزوگام بدون مجوز و اجازه شهرداری در حال ایزوگام است.

,

علی ضمیر افزود: به همدان شهروندان قول می دهم در کمتر از یک ماه یک کار با کیفیت تر و تکنیکی تر شبیه المان آیت الله تالهی که در محله جولان نصب شده است در این مکان قرار داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه