اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی سرپل ذهاب:

پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به طور جدی پیگیری می شود

پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به طور جدی پیگیری می شود
علی سلیمانی, رئیس جهاد کشاورزی سرپل ذهاب گفت: پیگیری جدی تسهیلات مشاغل خانگی، متقاضیان شاهد و ایثارگر و معرفی راهبر و پشتیبان از طرف اداره جهاد به منظور تسهیل در روند پرداخت و ایجاد اشتغال های پایدار در حوزه مشاغل خانگی در اولویت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز علی سلیمانی در حاشیه جلسه پیگیری تسهیلات مشاغل خانگی متقاضیان خانواده های شاهد و ایثارگر که در شهرستان سرپلذهاب برگزار شد، گفت: هدف از تشکیل این جلسه پیگیری جدی تسهیلات مشاغل خانگی متقاضیان شاهد و ایثارگر و معرفی راهبر و همچنین پشتیبان از طرف اداره جهاد به منظور تسهیل در روند پرداخت و ایجاد اشتغال های پایدار در حوزه مشاغل خانگی است.

رئیس جهاد کشاورزی سرپلذهاب افزود: در این جلسه قرار شد بنیاد شهید لیست افراد متقاضی دارای مهارت در حوزه فعالیت دام و یا تولیدات گیاهی را به اداره جهاد معرفی نماید و جهاد کشاورزی با برگزاری دوره های آموزشی جهت متقاضیان شاهد و ایثارگر و صدور مجوز اقدام کند.

وی ادامه داد: همچنین بنیاد شهید لیست متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی با حوزه های فعالیت دام و تولیدات گیاهی جهت معرفی افراد پشتیبان توسط جهاد کشاورزی ارسال کند تا در این راستا جهاد کشاورزی نیز با معرفی پشتیبان در امر پرداخت تسهیلات مذکور همکاری لازم را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز بازی دراز ,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه