اخبار داغ

رئیس شورای شهر سوق مطرح کرد؛

وعده های 16 ساله برای برای یک پروژه در کهگیلویه و بویراحمد

وعده های 16 ساله برای برای یک پروژه در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس شورای شهر سوق با انتقاد شدید از مسئولان شهرستانی و استان گفت:پروژه تعریض جاده سوق که 15 سال پیش با وعده اتمام 18ماهه شروع شد در سال شانزدهم همچنان تکمیل نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس پس از تصادف روز گذشته در جاده سوق دهدشت که منجربه فوت ۵ نفر از شهروندان سوقی شد انتقادات شدیدی از سوی مردم و مسئولین در ارتباط با این فاجعه و مشکلات جاده سوق _ دهدشت مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
شورای شهر سوق نیز به این مسیله واکنش نشان داد و رییس شورای انتقادات شدیدی را مطرح کرد است.
,
 
,
حسین حسینی رئیس شورای شهر سوق در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: جاده خون سرگذشت غم باری دارد, پروژه تعریض جاده سوق که 15 سال پیش با وعده اتمام 18ماهه آن اکنون وارد سال 16خود شده است به دلیل عدم توجه مسئولین استانی وشهرستانی به تکمیل وافتتاح آن همچنان کابوس مرگ مردم این سامان شده است.
,
 
,
حسینی گفت: این جاده تا کنون بیش از 60 نفر را به کام مرگ فرو برد. خانواده هایی را بی سرپرست، جوانانی را ناکام و مادرانی را داغدار کرده است اما مسئولین استانی وشهرستانی همچنان با وعده هایی فاقد پشتوانه عملی به دنبال بی تفاوتی نسبت به جاده ای هستند که بدون هیچ گونه مانع طبیعی 15سال از شروع آن می گذرد.
,
 
,
وی اضافه کرد: در طول این مدت, پنج استاندار وشش مدیرکل به همراه پنج فرماندار و سه نماینده قول افتتاح آن را داده اند. عدم کار اصولی برروی، جاده و داشتن ایرادات فنی ومهندسی بسیار که بارها از سوی شوراهای دوره های سوم تا پنجم فریاد زده شد اما اصلاح آنها بدلیل نظارت ضعیف براین پروژه همچنان در هاله ای از ابهام مانده است.
,
 
,
رئیس شورای شهر سوق تصریح کرد: گرچه نمی توان از عامل خطای انسانی در بروز تصادفات این جاده چشم پوشی کرد اما  نقش ایرادات فنی ومهندسی در بروز حوادث جاده ای آن پررنگ تر است.
,
 
,
وی افزود: شورای اسلامی شهر سوق به نمایندگی از مردم فهیم وولایی دیار سوق ضمن انتقاد شدید از مسیولین استانی وشهرستانی مرتبط با جاده از دادگستری استان وشهرستان مصرانه تقاضا دارد  به پروژه جاده سوق ورود پیدا کند وعامل یا عاملین مقصر در بی توجهی به رفع ایرادات فنی ومهندسی این جاده را شناسایی واز مسولین استانی وشهرستانی مرتبط با جاده نیز تقاضا مند است نسبت به تکمیل جاده مذکور با رفع ایرادات فنی ومهندسی آن در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه