اخبار داغ

رئیس فدراسیون، شنا:

وقتی وضعیت شنا و واترپلو اصفهان خوب باشد، حال این رشته در کشور هم خوب است

وقتی وضعیت شنا و واترپلو اصفهان خوب باشد، حال این رشته در کشور هم خوب است
رئیس فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلو گفت: وقتی در این رشته وضعیت استان اصفهان و خوزستان خوب باشد حال شنا و واترپلو کشور هم خوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محسن رضوانی ظهر امروز در مجمع عمومی هیات شنا استان اصفهان تصریح کرد: وقتی در این رشته وضعیت استان اصفهان و خوزستان خوب باشد حال شنا و واترپلو کشور خوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: کار و برنامه ریزی در شنا یک فعایت با برنامه ریزی بلند مدت است و سال گذشته در استعداد یابی اصفهان توانست بیش از 30 مدال کسب کند، که این رشد جالب بود و نشان از کار مدیریتی و اموزشی خوب در اصفهان است.

,

وی با اشاره به مشکلاتی که پیش رو رئیس هیات شنای اصفهان برای فعالیت بود، ادامه داد: یک هیات با بدهی نیم میلیاردی و شاکییان مختلف به  پیمان گرامی تحویل داده شد که تا  هفته گذشته ۲۴ نفر رفع مشکل شده و هزینه ۶۰ میلیونی که درخواست داشتند با مدیریت کم شد.

,

محسن رضوانی به دعوت مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان برای سفر به اصفهان پاسخ داده و گفـت:  در آینده نزدیک در اصفهان حضور پیدا می کنیم و از نزدیک در مورد مسائل شنای اصفهان گفت و گو خواهیم کرد

,

رئیس فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلو در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آسیب هایی که بر اثر تعطیلی رشته های ورزشی در پی شیوع کرونا وارد شد، افزود: کرونا به رشته های ورزشی آسیب جدی رساند، اگر در یک ورزش توپی سه ماه تمرین نکند برابر این است که یک شناگر یک هفته تمرین نداشته باشد

,

وی با اشاره به مساعدت ها و تلاش خوبی که اداره ورزش و جوانان استان با هیات شنا دارد، گفت: استخر انقلاب اصفهان یکی از پایگاه های خوب شنا کشور است که امیدوارم با مساعدت اداره ورزش و جوانان در اختیار هیات شنا گذاشته شود.

,

رضوانی با بیان اینکه واترپلو در اصفهان نیاز به توجه بیشتری دارد، عنوان کرد: در واترپلو سال گدشته یکی از بازیکنان تیم ملی از اصفهان بود.

,

محسن رضوانی با اشاره به تعداد افرادی که در بانک اطلاعاتی این رشته ثبت نام کردند، گفت: بعد از تهران، اصفهان بیشترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص داده که این آمار خوبی است.

,

رئیس فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در شرایط حساس و سختی با توجه به  بیماری کرونا و تحریم ها هستیم که نیاز به همدلی دارد و باید دست به دست هم بدهیم تا از این مشکلات هم عبور کنیم.

,

وی افزود: اگر بخواهیم روزی در ورزش دنیا سرامد بشویم باید در شنا و دو میدانی این اتفاق بیافتد؛ برای رسیدن به این جایگاه نیاز به برنامه حداقل هشت تا 10 سال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه