اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

بی‌بی‌سی «ربع پهلوی» را دست انداخت/ لیست پروژه‌های شکست خورده سلطنت‌طلبان

بی‌بی‌سی «ربع پهلوی» را دست انداخت/ لیست پروژه‌های شکست خورده سلطنت‌طلبان
رسانه ملکه انگلیس با دست انداختن سخنان ربع پهلوی از لیست پروژه های شکست خورده سلطنت طلبان از جمله «گروه ققنوس»، «شورای ملی انتخابات آزاد» و ... نام برد و پروژه جدید آنان را به این لیست اضافه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنگاه سخن پراکنی بی بی سی فارسی در واکنش به اظهارات «رضا ربع پهلوی» که خواستار اتحاد اپوزیسیون و پیوند زدن اعتراضات با نام «پیمان نوین» شد، وی را دست انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بی بی سی به صورت تلویحی از شکست تمام نقشه ها و سناریوهای سلطنت طلبان علیه کشورمان سخن گفته است و پس از انتشار سخنان ربع پهلوی به گونه ای عنوان کرده که وی نه تنها اعتبار و جایگاهی به عنوان اپوزیسیون ندارد بلکه میان ضدانقلاب نیز سخنانش مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
,
 
,
رسانه ملکه به طور کنایه آمیز با بیان این موضوع که تشکیل گروه «پیمان نوین» که ربع پهلوی از آن سخن می گوید یکی از پروژه های شکست خورده سلطنت طلبان خواهد بود، در این باره نوشت: «این نخستین باری نیست که آقای پهلوی در سال‌های گذشته تلاش کرده تا شماری از نیروهای اپوزیسیون گرد هم بیاورد.»
,
 
,
بی بی سی اشاره می کند که از چند سال پیش تا به امروز سلطنت طلبان چند حزب تشکیل داده اند که همه آنها با شکست روبرو شده و سرنوشت‌شان یا انحلال بوده یا متروک و بی‌اثر مانده‌اند. 
,
 
,
این رسانه ضدانقلاب با اشاره به تشکیل گروهی به نام «ققنوس» توسط ربع پهلوی می نویسد: «پیشتر اسفند ماه سال ۱۳۹۷، به ابتکار شاهزاده رضا پهلوی در واشنگتن گروهی به نام ققنوس اعلام موجودیت کرد که قرار است به عنوان یک اندیشکده با بهره‌وری از دیدگاه‌های دانشمندان و پژوهشگران ایرانی، راه‌کارهایی را برای آینده ایران پیشنهاد کند.»
,
 
,
بی بی سی درباره گروه دیگر می افزاید: «هفت سال پیش نیز تشکلی با عنوان شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد تشکیل شد که قرار بود نهادی سیاسی برای ائتلاف سازمان‌ها، گروه‌ها و شخصیت‌ها باشد. رضا پهلوی مدتی ریاست این شورا را هم بر عهده داشت اما در سال ۲۰۱۷ از آن کناره‌گیری کرد.‏»
,
 
,
گروه اپوزیسیونی "فرشگرد" نیز از جمله تشکیلات وابسته به سلطنت طلبان و پروژه شکست خورده دیگر آنان است که بی بی سی از آن در این مطلب یاد نمی‌کند اما این گروه را نیز می‌توان به کارنامه مفتضحانه و شکست خورده پهلوی‌ها افزود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه