اخبار داغ

ظرف دوماه آینده:

نو شدن آسفالت 42 کیلومتری مسیر آزاد راه اصفهان – کاشان

نو شدن آسفالت 42 کیلومتری مسیر آزاد راه اصفهان – کاشان
مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: تا دو ماه آینده حدود 42 کیلومتر از مسیر آزادراه اصفهان – نطنز- کاشان روکش آسفالت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز علیرضا صلواتی پیش از ظهر امروز در جلسه بهسازی و روکش آسفالت آزاد راه اصفهان با اشاره به اهمیت بهسازی و روکش آسفالت آزاد راه‌های کشور اظهار کرد: یکی از مسائل مهم درباره آزاد راه‌ های کشور، موضوع بهسازی و روکش بعد از بهره‌برداری بوده و آزادراه اصفهان نیز در این زمینه نیازمند توجه و فعالیت عملیاتی مناسب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: در حال حاضر برنامه ‌ریزی به منظور اجرای این موضوع در دست اقدام است، قرار است که با سرمایه‌گذاری شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه اصفهان و وزارت راه و شهرسازی، در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

,

وی افزود: برنامه‌ریزی بر این است که بر اساس برنامه زمان‌بندی، بهسازی و روکش آسفالت نیمی از 162 کیلومتر کل مسیر آزادراه طی مدت 2 سال، انجام شود و در اختیار مردم شریف کشور قرار گیرد.

,

صلواتی تصریح کرد: در سال جاری نیز اقدامات اجرایی این موضوع انجام می شود و تا دو ماه آینده حدود 42 کیلومتر از مسیر آزادراه اصفهان – نطنز- کاشان روکش آسفالت خواهد شد.

,

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در صدد هستیم که در این زمینه، بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز را نیز در دستور کار قرار دهیم تا کیفیت آزادراه نیز ارتقا پیدا کرده و افزایش ایمنی و آرامش سفر هموطنان عزیز از این آزادراه رقم بخورد.

,

وی اضافه کرد: روکش آسفالت بخش باقیمانده این آزادراه نیز در سال آینده با سرمایه‌گذاری شرکت ساخت و نگهداری آزادراه اصفهان و وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه