اخبار داغ

برگزاری نشست آنلاین مسئولین FIS با مدیران المپیک زمستانی 2022

برگزاری نشست آنلاین مسئولین FIS با مدیران المپیک زمستانی 2022
نشست آنلاین مسئولین فدراسیون بین‌المللی اسکی با مدیران المپیک زمستانی ٢۰٢٢ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئولان فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) در فاصله ۵۰۰ روز مانده تا بازی‌های المپیک زمستانی ٢۰٢٢ نشست آنلاینی را با مدیران برگزار این رویداد برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, FIS) ,

در این نشست آنلاین جیان فرانکو کاسپر رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی و سارا لوئیس دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی در مورد برنامه‌های فصل پیش روی اسکی با دیگر شرکت‌کنندگان بحث و تبادل نظر نمودند. همه‌گیری ویروس کرونا و تاثیر گذاری این بیماری بر روی برنامه‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

,

برگزاری رویدادهای آزمایشی المپیک زمستانی ٢۰٢٢ که پیش‌بینی می‌شود از ماه دسامبر تا مارس برگزار شود از دیگر موارد مطروحه در این نشست آنلاین بود. مسئولین حاضر در این نشست همچنین در مورد صلاحیت حضور چینی‌ها در تمامی ۵۵ رویداد اسکی بازی‌های المپیک زمستانی بحث نمودند.

,

رئیس و دبیر فدراسیون بین‌المللی اسکی حضور ٣۰۰ میلیونی نفر از مردم چین در برنامه‌های ورزش‌های زمستانی این کشور را ستودند.

,

مسئولان چینی بازی‌های المپیک زمستانی ٢۰٢٢ در فاصله ۵۰۰ روز مانده تا آغاز این رویداد برنامه‌های ویژه‌ای  را آغاز نمودند که از جمله آنها می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های ویژه ورزش‌های زمستانی، رنگ‌آمیزی هواپیماهای این کشور با لوگوی المپیک زمستانی ٢۰٢٢ اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه