اخبار داغ

یحیی و شاگردانش مرد روزهای سخت هستند

رسول‌پناه: برخی از بازیکنان پرسپولیس با درد و مصدومیت بازی می کنند/ می خواهیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم

رسول‌پناه: برخی از بازیکنان پرسپولیس با درد و مصدومیت بازی می کنند/ می خواهیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برخی از بازیکنان پرسپولیس با درد و مصدومیت بازی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در یکی از حساس ترین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها فردا  چهارشنبه، برابر پاختاکور به میدان خواهند رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی رسول پناه در فاصله یک روز مانده به این دیدار گفت: قبل از هر چیز وظیفه خودم می دانم از مربیان و بازیکنان حرفه ای پرسپولیس تشکر و قدردانی کنم. من در قطر از نزدیک دیدم؛ برخی بازیکنان حتی با وجود مصدومیت فقط با غیرت و تعصب به پرسپولیس، با درد بازی کردند تا تیم موفق و دل هواداران شاد شود. خوشحالم بازیکنانی در تیم ما توپ می زنند که عاشق پرسپولیس هستند و به خاطر موفقیت تیم سلامتی خود را به خطر می اندازند.

,

وی ادامه داد: پاختاکور تیم سرسخت و قابل احترامی است که درلیگ قهرمانان آسیا بازی های خوبی به نمایش گذاشته است اما ما پرسپولیسی ها هم به تیم خود باور و ایمان داریم. یحیی گل محمدی و شاگردانش دراین رقابت ها نشان داده اند مرد روزهای سخت هستند. هرچند فاصله کم بازیها و فشردگی مسابقات آزاردهنده است و باعث خستگی و مصدومیت می شود اما مربیان پرسپولیس و پزشکان تیم با برنامه ریزی خوب، بچه ها را مهیای مسابقات کرده اند. انشالله در بازی فردا برابر پاختاکور نیز با انرژی مثبت و دعای خیر هواداران موفق ظاهر شده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

,

سرپرست باشگاه پرسپولیس که ازنزدیک بازی تیمش مقابل السد قطر را تماشا کرده، خاطرنشان کرد: السد قطر بدون شک از مدعیان اصلی حضور در فینال لیگ قهرمانان از غرب آسیا و حتی قهرمانی رقابت‌ها بود که مغلوب سازماندهی تیمی خوب ما و تاکتیک پرسپولیس شد. ما برابر السد  متمول و پرهزینه یک گل زدیم و 2 بار هم  تیردروازه این تیم را لرزاندیم و با شایستگی برنده بازی شدیم. واقعا جای هواداران عاشق پرسپولیس خالی بود و اگر ویروس کُرونا در کار نبود ما از نعمت حمایت و تشویق های طرفداران خودمان برخوردار بودیم که همیشه حضور پرشمار آ‌ن‌ها از جذابیت‌های رقابت‌ها به حساب می‌آمد. با این حال بچه های تیم برای خوشحال کردن و نشاندن لبخند رضایت روی لب های هواداران، سرخود را جلوی توپ می گذارند و ازهیچ کوششی فروگذار نبوده و نیستند.

,

رسول‌پناه در پایان اضافه کرد: هچنین جا دارد که در این ایام از دو عزیزی نام ببرم که اکنون میان ما نیستند ولی قطعا روح و انرژی آن‌ها را کنار خودمان احساس می‌کنیم. به روزهایی رسیده ایم که سالگرد از دست دادن عزیزانی چون زنده‌یاد جعفر کاشانی و زنده یاد هادی نوروزی است. پرسپولیس و فوتبال ایران یک سال قبل خدمتگزاری صادق را از دست دادند. همچنین یاد کاپیتان همیشگی پرسپولیس، هادی نوروزی نیز همواره بین پرسپولیسی‌ها زنده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه