اخبار داغ

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان خبرداد؛

افت رعایت پروتکل ها در ده روز گذشته/ اوج گیری اپیدمی کرونا در روز های اخیر به دلیل عدم رعایت های پروتکل های بهداشتی

افت رعایت پروتکل ها در ده روز گذشته/ اوج گیری اپیدمی کرونا در روز های اخیر به دلیل عدم رعایت های پروتکل های بهداشتی
مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان در خصوص وضعیت موجود کرونا در اصفهان گفت: نه تنها اصفهان بلکه در سطح کشور تا اواخر شهریورماه پروتکل های بهداشتی و مسائل بهداشتی فردی به طور نسبی رعایت می شد اما در این 10 روز اخیر افت رعایت ها را داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی میرجهانیان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: با توجه به شرایط این روزهای کلانشهر و استان اصفهان  و شرایطی هم که بر این استان از لحاظ معیشتی و اجتماعی حاکم است، موجب شده که تصمیمات خاصی در ستاد استانی کرونا گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان گفت: رعایت پروتکل ها و دستورالعمل ها فوق العاده حیاتی است و باید جلوی تجمع های غیر ضرور و رعایت شرایط بهداشتی و مسائل حفاظ فردی گرفته شود و برای همین اکیپ های مرکز بهداشت استان و مراکز بهداشت شهرستان ها فعال شدند.

,

وی افزود: اکیپ های مراکز بهداشت با همکاری دیگر ارگان ها با موارد تخلف که هر گونه عدم رعایت پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی است و باعث افزایش بیماری و حتی مرگ افراد می شود، محکم و جدی برخورد و پلمپ صورت می گیرد.

,

میرجهانیان با توضیح اینکه افراد مختلف را به مراجع قضایی معرفی می کنیم، بیان کرد: نمی توانیم آمار از پلمپ اصناف متخلف بدهیم به دلیل اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و پلمپ های کرونا یک طرف و بازرسی ها روتین مراکز بهداشت از مراکز تهیه و توزیع مواد غدایی و اماکن عمومی انجام می شود هم طرف دیگر است.

,

وی اضافه کرد: گزارش ها به صورت روزانه به وزارت بهداشت و استانداری اعلام می شود؛ اما اگر بخواهیم آمار نسبی بدهیم کابردی نیست.

,

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان در خصوص وضعیت موجود کرونا در اصفهان  خاطر نشان کرد: نه تنها اصفهان بلکه در سطح کشور تا اواخر شهریورماه پروتکل های بهداشتی و مسائل بهداشتی فردی به طور نسبی رعایت می شد اما در این 10 روز اخیر افت رعایت ها را داشتیم.

,

وی در پایان گفت: اوج گیری اپیدمی کرونا در روز های اخیر به دلیل همین عدم رعایت های پروتکل های بهداشتی و مسائل بهداشت فردی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه