اخبار داغ

رئیس شورای شهر ساری:

اعضای شورای شهر ساری به حد نصاب رسید/اضافه شدن 2 عضو علی‌البدل

اعضای شورای شهر ساری به حد نصاب رسید/اضافه شدن 2 عضو علی‌البدل
علیجان شمشیربند گفت: با معرفی پرویز شعبانی و سیدمحمد جعفری به عنوان اعضای جانشین از سوی فرمانداری مرکز مازندران، تعداد اعضای شورای شهر ساری جهت برگزاری جلسات به رسمیت شناخته شد و جلسات شورا به زودی از سر گرفته خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیجان شمشیربند 26 شهریورماه در گفت و گو با بلاغ، از برگزاری جلسات شورا تا دو هفته دیگر خبر داده بود و حالا در آستانه پایان این زمان، به سراغ او رفتیم تا تازه‌ترین اتفاقات ساختمان پر حاشیه شورای شهر ساری را جویا شویم.

شمشیربند در خصوص آخرین وضعیت ترکیب اعضای شورای شهر ساری گفت: ما طی این مدت، با ارسال مکاتبات با فرمانداری ساری، پیگیر استفاده از نفرات علی‌البدل بودیم و فراخوان دعوت برای 6 عضو علی‌البدل از آن‌ها دعوت به همکاری کردیم.

وی افزود: این پروسه، به دلیل اعلام تصمیم نهایی از سوی فرمانداری و انجام روال اداری، کمی زمان‌بر بود اما در حداقل زمان این امور انجام شد و نتیجه به شورای شهر اعلام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری، تصریح کرد: با معرفی آقایان پرویز شعبانی و سیدمحمد جعفری به عنوان اعضای جانشین از سوی فرمانداری مرکز استان، عملا تعداد اعضای شورای شهر ساری جهت برگزاری جلسات به رسمیت شناخته شد و جلسات شورا به زودی از سر گرفته خواهد شد.

شمشیربند اعلام کرد: فعلا دو نفر از اعضای علی‌البدل از سوی فرمانداری ساری به ما اعلام شده است و با پیوست این دو نفر، تعداد اعضای شورا، به حد نصاب رسیده است.

وی متذکر شد: دو نفر دیگر از اعضای علی‌البدل نیز باید به جمع اعضای شورا بپیوندند که وقتی به زمان قانونی برسیم، این دو نفر نیز به شورا معرفی خواهند شد.

گفتنی است بر اساس آخرین شنیده‌ها، فیض‌الله نفجم و جمال باقری که از گزینه‌های اصلی حضور در جمع اعضای شورا بودند، با اعلام انصراف اعلام کرده‌اند که تمایلی برای فعالیت در این دوره از شورا ندارند.

با احتساب این موضوع، سبحان بخشی و فرزاد گوهردهی دیگر  اعضای علی‌البدل شورای شهر ساری هستند که پس از تعیین تکلیف دو عضو دستگیرشده شورا، احتمال حضورشان در ساختمان شورا وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

دستگیری 5 تن از 9 عضو اعضای شورای شهر اسلامی شهر ساری از بدو کار تاکنون موجب شد تا عملا بیش از 60 روز است که برگزاری جلسات از رسمیت افتاده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه