اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛

آمادگی استان کرمان برای اجرای مراسم ۱۰ روزه سالگرد شهید سلیمانی

آمادگی استان کرمان برای اجرای مراسم ۱۰ روزه سالگرد شهید سلیمانی
سردار معروفی گفت: در ذیل شورای سیاست گذاری برگزاری مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۵ کارگروه فعال هستند و در حال بررسی، برنامه نویسی و هماهنگی در رده های بالا دستی و پایین دستی برای ۱۰ روز در استان برنامه ریزی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بعد از ظهر امروز دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان، دبیران و کمیته ها به منظور تشریح و تصویب برنامه های سالگرد شهید سلیمانی و ارائه گزارش مسئولان کمیته ها در خصوص اقدامات انجام شده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست اظهار کرد: در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی در استان کرمان اقدامات موثری انجام شده و هماهنگی خوبی بین مسئولان حقیقی و حقوقی صورت گرفته است.

,

وی افزود: در ذیل شورای سیاست گذاری برگزاری مراسم ۱۵ کارگروه فعال هستند و در حال بررسی، برنامه نویسی و هماهنگی در رده های بالا دستی و پایین دستی برای ۱۰ روز در استان برنامه ریزی شده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: این برنامه ها به همراه اجلاسیه سالگرد شهادت حاج قاسم از ۸ تا ۱۸ دی در استان کرمان برگزار می شود.

,

سردار معروفی مطرح کرد: شورای سیاست گذاری ۲ جلسه، ستاد اجرایی ۳ جلسه و کمیته های ترویج مکتب حاج قاسم ۳۰ جلسه را برگزار کرده اند و امروز همه کمیته ها گزارش کار خود را ارائه کردند.

,

وی یادآور شد: تاکنون ۱۲۰ برنامه پیشنهادی توسط کمیته ها ارائه شده، این برنامه ها در شورای سیاست گذاری استان مصوب می شوند و هفته آینده در شورای سیاست گذاری کلان کشور هم مصوب می شوند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی که در کشور انجام شده، مراسم سالگرد حاج قاسم با محوریت فرمانده کل سپاه پاسداران در تهران، در سایر استان ها با محوریت سازمان بسیج و در استان کرمان با محوریت سپاه ثارالله برگزار می شود.

,

سردار معروفی گفت: برنامه های محوری ما شامل برنامه های سینمایشی، یادواره ها و نمایش های مردمی در سطح شهرستان ها، ادارات، مساجد، کارخانه ها و… برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: هر کدام از این ۱۰ روز با یک محور انجام می شود، به عنوان مثال مراسمات یک روز با محوریت تقریب انجام می شود و علامه اهل سنت دعوت می شوند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: نخبگان، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، فرزندان شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت، مدافعان حرم محورهای این ۱۰ روز هستند.

,

سردار معروفی ابراز کرد: برای همه شهدا در سطح استان برنامه ریزی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم همه این برنامه ها را به خوبی اجرا کنیم.

,

وی افزود: اولویت اول ما نماد سازی در استان و شهر کرمان است که اقدامات آن انجام شده و تا ۲ ماه وضعیت شهر کرمان تغییر می کند، در شهر رابر به ویژه در قنات ملک هم تغییرات جدی ایحاد می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: ۱۱ مستند برای ۱۱ شب مراسم تهیه شده، کلیپ، موشن گرافی، عکس نوشته و دل نوشته، گرافیک و کتاب های داستانی در خصوص اقدامات حاج قاسم در حال انجام است.

,

سردار معروفی گفت: در ارتباط با نظامات شهید سلیمانی ۳۰ نظام همچون نظام های ولایی، اعتقادی، مردمی و… تبیین شده که توسط دانشگاه آزاد اسلامی کارگروه تحقیق و پژوهش در حال مطالعه است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و کمک همه دستگاه ها و مسئولان این مسئولیت سنگین را به خوبی انجام داده و ماموریت ترویج مکتب حاج قاسم را مکتب اسلام و انقلاب است، به بهترین شکل انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه