اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) :

بسیاری از پول های جمع آوری شده توسط شخصیت های حقیقی برای زلزله سرپل ذهاب هدر رفته است

بسیاری از پول های جمع آوری شده توسط شخصیت های حقیقی برای زلزله سرپل ذهاب هدر رفته است
بهمن ریحانی , فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه گفت: بسیاری از پول های جمع آوری شده توسط شخصیت های حقیقی برای زلزله سرپلذهاب هدر رفته است باید این پولها تعیین تکلیف شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار بهمن ریحانی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در استان کرمانشاه که با حضور رییس جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: زلزله سرپل ذهاب یک واقعه بی نظیر از نظر میزان مشکلات مردم و تعداد تلفات بود و همدلی مثال زدنی در این بحران دیده شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه با قدردانی از فعالیت های هلال احمر در ایام زلزله سرپل ذهاب افزود: این جمعیت پرتلاش و با تمام توان پای کار بودند که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در سفر به سرپل ذهاب مبنی بر آمادگی لازم در بحران ها در همه ساعات شبانه روز خاطر نشان کرد: حوادث غیر مترقبه خبر نمی کند و توقع است که جمعیت هلال احمر در همه ایام آمادگی لازم را از نظر تجهیزات و نیروی انسانی دارا باشد تا در مواقع بحران خدمات لازم را ارائه دهد.

سردار ریحانی گفت: تحقق این مهم نیازمند ساختار است که باید به آن توجه ویژه داشت.

سردار ریحانی با اشاره به ارائه کمک های مالی مردم به برخی اشخاص حقیقی برای کمک به مردم زلزله سرپل ذهاب ادامه داد: بسیاری از این پول ها هدر رفته و هنوز هم مشخص نشده کجاست.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه  با اشاره به اینکه هلال احمر به عنوان یک سازمان مدعی و محور نباید اجازه چنین کاری را بدهد، گفت: باید مصوبه و قانونی در نظر گرفته شود تا هیچ فرد حقیقی مجوز جمع آوری کمک را نداشته باشد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز ضمن تایید سخنان فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه درباره جمع آوری کمک توسط اشخاص حقیقی اظهار داشت: باید این پولها تعیین تکلیف شوند چرا برخی از این افراد که در جریان زلزله کمک جمع آوری کرده بودند مطلقا مراجعه نکردند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: باید دادستانی به عنوان مدعی العموم به این قضیه ورود پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه