اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان:

دو زلزلۀ بامداد امروز در منطقه غیرمسکونی رخ داده است

دو زلزلۀ بامداد امروز در منطقه غیرمسکونی رخ داده است
سعیدی گفت: خوشبختانه با بررسی های انجام شده دو زلزلۀ بامداد امروز در منطقه غیر مسکونی و بین فیض آباد راور و کیانشهر شهرستان کوهبنان رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان در گفتگو راه آرمان؛ با اشاره به وقوع زلزله در بامداد امروز در نزدیکی شهرستان راور گفت: دو زمین لرزه با قدرت 4.1 و 3.8 ریشتر به فاصله ده دقیقه در این منطقه به وقع پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: خوشبختانه با بررسی های انجام شده این دو زلزله در منطقه غیر مسکونی و بین فیض آباد راور و کیانشهر شهرستان کوهبنان رخ داده است.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با بیان اینکه با بررسی های به عمل آمده و اطلاعات دریافتی هیچ گونه خسارتی در مناطق مسکونی رخ نداده، عنوان کرد: اگر میزان قدرت زمین لرزه اول کوچیکتر از زمین لرزه دوم بود شرایط فرق می کرد و نیروها باید به حالت آماده باش در می آمدند.

,

سعیدی افزود: این در حالی است که در بامداد امروز قدرت زمین لرزه اول بیشتر از زمین لرزه دوم بوده و با توجه به اینکه شدت لرزه خیزی در منطقه بالا است بنابراین وقوع زلزله در این منطقه طبیعی است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با بررسی های انجام شده حرکات گسل در منطقه غیر عادی نبوده و با تماسی که با شبکه لرزه نگاری کشور گرفته ایم، این مسئله را تأیید کرده اند و بنابراین نیاز به اعلام آماده باش در منطقه نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه