اخبار داغ

نماینده مردم خرم آباد در مجلس:

اولویت اصلی وزارت صمت نظارت بر بازار کالاهای اساسی و خودرو باشد

اولویت اصلی وزارت صمت نظارت بر بازار کالاهای اساسی و خودرو باشد
ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس گفت: ضروریست وزیر جدید صمت نظارت و کنترل بازار کالاهای اساسی و خودرو را در اولویت قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به انتخاب وزیر جدید صمت اظهار داشت: علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صمت انتخاب شد و با توجه به شرایطی که در بخش های صنعت، معدن و تجارت وجود دارد ضروری است تا به صورت غیر سیاسی و ملی عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: وزیر جدید صمت باید تلاش کند تا با اولویت بندی بتواند در بخش های مختلف اثر گذار باشد و تنها به مناطق خاص توجه بیشتری نداشته باشند بلکه به همه مناطق توجه کند.

,

نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین همکاری دولت هم نیاز است به طوری که کلیت دولت بتواند با عملکرد وی همراهی کند که امیدواریم در عمل اقدامات خوبی انجام دهد.

,

وی با تاکید بر نظارت بازار گفت: نظارت و کنترل بازار کالاهای اساسی و خودرو باید در اولویت قرار داده شود چرا که قیمت بالای برخی از کالاهای اساسی سبب تنگای معیشتی شده و با نظارت و بررسی می توان بازار را کنترل کرد.

,

ویسکرمی با اشاره به قیمت نجومی بازار خودرو بیان کرد: تاکید شد که وزیر جدید صمت در بازار خودرو به دقت بررسی و نظارت نماید تا قیمت خودروها نجومی نشود. قیمت این روزهای بازار خودرو دور از چیزی است که ربطی به تحریم ها داشته باشد و باید نظارت صورت گیرد تا قیمت ها متعادل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه