اخبار داغ

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با دانا:

شبکه ملی اطلاعات، گلوگاه‌های فضای مجازی را از دشمن می‌گیرد/ مشکل کشور عدم راه‌اندازی این شبکه است

شبکه ملی اطلاعات، گلوگاه‌های فضای مجازی را از دشمن می‌گیرد/ مشکل کشور عدم راه‌اندازی این شبکه است
سردار شکارچی با تاکید بر لزوم و اهمیت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، گفت: با راه اندازی و تحقق شبکه ملی اطلاعات می توانیم گلوگاه‌هایی که امروز در اختیار دشمن است را از دست آن‌ها بگیریم.
[

«سردار ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تاثیر شبکه ملی اطلاعات در تولید اثرات فاخر در بستر فضای مجازی، اظهار داشت: قطعاً راه‌اندازی و توسعه شبکه ملی اطلاعات در تولید محتوا و ثبت اثرات فاخر در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تحول ایجاد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تحقق شبکه ملی اطلاعات را ضروری دانست و گفت: با راه اندازی و تحقق شبکه ملی اطلاعات می توانیم گلوگاه‌هایی که امروز در اختیار دشمن است را از دست آن‌ها بگیریم.
,
 
,
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در صورت تحقق و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مطمئناً می‌توانیم در واکنش به اقدامات دشمن موثرتر بوده و هم در کنش‌گری و هجوم به دشمنان که در حوزه‌های ارزش‌های دینی، انقلاب و اعتقادات که تحرکات زیادی دارند، نقش مهم و اساسی دارد.
,
 
,
سردار شکارچی در پایان گفت: تحقق شبکه ملی اطلاعات می‌تواند تحول بسیار اساسی در فضای مجازی ایجاد کند و در حقیقت یکی از مشکلات اساسی امروز کشور در حوزه فضای مجازی این است که شبکه ملی اطلاعات تا کنون راه اندازی نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه