اخبار داغ

رئیس مرکز دانشگاهی پورسینای رشت خبر داد؛

جزئیات بیشتر از حمله اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینا رشت / تعدادی از ضاربان دستگیر شدند

جزئیات بیشتر از حمله اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینا رشت / تعدادی از ضاربان دستگیر شدند
رئیس مرکز دانشگاهی پورسینای رشت در تشریح حمله تنی چند از اراذل و اوباش به اورژانس این مرکز، گفت: در این حادثه چند تن از همراهان مصدوم شدند که در حال حاضر حالشان خوب است و تعدادی از ضاربان نیز در سریعترین زمان دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، "سیروس امیرعلوی" رییس مرکز دانشگاهی پورسینا رشت، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله اراذل و اوباش به مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت بین بیماران و همراهان آنها، اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت ۲ بامداد در بخش اورژانس این مرکز، به وقوع پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، "سیروس امیرعلوی" رییس مرکز دانشگاهی پورسینا رشت، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله اراذل و اوباش به مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت بین بیماران و همراهان آنها، اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت ۲ بامداد در بخش اورژانس این مرکز، به وقوع پیوست.,

وی در تشریح ابعاد حمله اراذل و اوباش به بخش اورژانس مرکز پورسینا، افزود: درگیری طرفین دعوا، از بیرون به داخل مرکز کشیده شد.

,

رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی پورسینا رشت با بیان اینکه با انتقال مضروب دعوا به بخش اورژنس، طرفین همچنان درگیری را ادامه می دهند، گفت: در حمله چند نفره طرفین دعوا که همراه با قمه و ایجاد رعب و وحشت نیز بوده، تعدادی از همراهان بیماران مجروح شده اند.

,

دکتر علوی با بیان اینکه اراذل و اوباش، سه تن از همراهان مضروب تحت مراقبت اورژانس و همچنین یک تن از همراهان سایر بیماران بخش را مجروح کرده اند، خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی این مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی به آنها رو به بهبودی است و یک نفر از آنها نیز امروز مرخص شده است.

,

وی با اشاره به تجربه و نوع برخورد کادر سلامت مرکز با حوادث نزاع و درگیری با چاقو و قمه، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هنگام انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان، کادر حفاظت فیزیکی با 110 تماس و از نیروهای خدوم انتظامی درخواست کمک می کنند که در پی این تماس نیز، کادر نیروی انتظامی در محل بیمارستان حضور یافته و آماده همکاری با کادر درمان شدند.

,

رئیس مرکز پورسینا رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی، در همان دقایق اولیه محیط داخلی و بیرونی بیمارستان را آرام کرد، افزود: تعدادی از ضاربین این حادثه، در سریعترین زمان، توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. تعدادی دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه