اخبار داغ

شهردار اراک اعلام کرد

احداث ۵ بازارچه میوه و تره بار در اراک/ انتقال صنوف آلاینده در دستور کار قرار دارد

احداث ۵ بازارچه میوه و تره بار در اراک/ انتقال صنوف آلاینده در دستور کار قرار دارد
شفیعی گفت: احداث ۵ بازارچه میوه و تره بار در ۵ نقطه شهر اراک و همچنین ساماندهی کیوسک‌ها و مراکز میوه و تره‌بار فعلی در دستور کار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ شفیعی شهردار اراک گفت: یکی از تکالیف شهرداری بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، فراهم کردن مکان مناسب برای تولیدی‌ های کوچک است به طوری که شهرداری‌ها موظفند به منظور بالابردن امکان دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف و ایجاد امنیت برای فروشندگان کم سرمایه با استفاده از زمین‌های متعلق به خود و یا وزارت راه و شهرسازی، مکان‌های مناسبی برای عرضه کالاهای تولید داخل آماده کند که شهرداری اراک در راستای ساماندهی مشاغل و کسب و کارها اقدامات ویژه‌ای در سطح شهر اراک انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

شفیعی اظهار کرد: احداث ۵ بازارچه میوه و تره بار در ۵ نقطه شهر و همچنین ساماندهی کیوسک‌ها و مراکز میوه و تره‌بار فعلی از جمله اقدامات تمرکز زدایی از مرکز شهر بوده که با فعال شدن ۵ بازار میوه و تره بار نخست نیاز به دسترسی شهروندان به مرکز شهر کاهش یافته و خدمات به صورت محله‌ای ارائه می‌شود و همچنین کسب و کار جدید ایجاد می‌شود.

,

شهردار اراک گفت: کسب و کار جدید سبب رونق اقتصادی در شهر و کاهش تردد در هسته‌های مرکزی می‌شود و مسافرت‌های درون شهری را کاهش داده که باعث ایجاد همگونی و همسانی در حوزه ترافیکی در سطح شهر خواهد شد.

,

وی ادامه داد: ساخت میادین جدید میوه و تره‌بار با مشارکت سرمایه‌گذار بوده در حالی که جذب مشارکت سرمایه‌گذاران در امور شهری امری حائز اهمیت است.

,

شهردار اراک تصریح کرد: بهسازی میادین فعلی میوه و تره‌بار نیز در دستور کار شهرداری بوده که در راستای ساماندهی مشاغل شهری انجام می‌شود که تلاش داریم به زودی محقق کنیم.

,

شفیعی خاطرنشان کرد: انتقال صنوف آلاینده خیابان شریعتی اراک نیز در دستور کار بوده تا در زمینه زیباسازی منظر شهری اقدام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه