اخبار داغ

پیگیری‌ها نتیجه داد؛

کمیته رصد نارضایتی‌ها برای بررسی ثبت‌نام الکترونیکی سوخت مایع تشکیل شد/ بسیج تمام دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم نهبندان

کمیته رصد نارضایتی‌ها برای بررسی ثبت‌نام الکترونیکی سوخت مایع تشکیل شد/ بسیج تمام دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم نهبندان
در پی گلایه اهالی روستاهای نهبندان از نحوه توزیع گاز مایع و نفت سفید جلسه کمیته رصد نارضایتی‌ها با محوریت برنامه‌ریزی به منظور خدمت‌رسانی مناسب برای ثبت نام الکترونیکی سوخت مایع تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، دوشنبه 7 مهرماه گزارشی با عنوان "گلایه اهالی روستاهای نهبندان از نحوه توزیع گاز مایع و نفت سفید/ توزیع گاز مایع فقط به صورت الکترونیکی است" به منظور پیگیری و بررسی مشکل اهالی روستاهای نهبندان در پایگاه خبری خاورستان منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, "گلایه اهالی روستاهای نهبندان از نحوه توزیع گاز مایع و نفت سفید/ توزیع گاز مایع فقط به صورت الکترونیکی است" ,

در پی انتشار این گزارش، جلسه کمیته رصد نارضایتی‌ها با محوریت برنامه‌ریزی به منظور خدمت رسانی مناسب‌تر در مراجعات مردمی ثبت‌نام الکترونیکی سوخت مایع، به ریاست مجید بیکی فرماندار شهرستان نهبندان و حضور سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

,

در این جلسه مقرر شد که بخشداران مرکزی و شوسف از طریق دهیاران اطلاع رسانی لازم را انجام داده تا مدارک خانوارها را به صورت تجمیعی در اختیار ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان قرار دهند و به روستائیان اعلام شود نیاز به حضور فیزیکی افراد نیست.

,

از اداره گاز شهرستان نهبندان خواسته شد پیگیری لازم در راستای تایید خانوارهای ساکن در روستاهایی که گازرسانی نشده است، بدون وقفه صورت گیرد.

,

همچنین مقرر شد که همکاری و هماهنگی های لازم از طریق ناحیه مقاومت بسیج، هلال احمر، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخشداری‌ها، دهیاران و ... جهت حل مشکلات موجود صورت پذیرد.

,

مجید بیکی فرماندار نهبندان روز گذشته به صورت سرزده از محل پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان نهبندان بازدید کرد و در جریان روند خدمات‌دهی به روستائیان قرار گرفت.

,

وی در این بازید از افزوده‌شدن سه نیرو به شرکت نفت شهرستان نهبندان از سوی استان برای سرعت‌بخشیدن به خدمات‌دهی به مردم خبر داد و گفت: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی دستگاه نوبت گیری سیار نیز برای این محل در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه