اخبار داغ

فرماندار شهرستان مهدیشهر عنوان کرد؛

ضرورت راه‌اندازی بیمارستان 85 تخت‌خوابی مهدیشهر/ اصراری به حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری مدارس نیست

ضرورت راه‌اندازی بیمارستان 85 تخت‌خوابی مهدیشهر/ اصراری به حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری مدارس نیست
میقانی گفت: با توجه به شرایط فعلی اپیدمی ویروس کرونا در استان سمنان و اهمیت وجود تخت‌های بستری، راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان ۸۵ تختخوابی دربند بسیار ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، عبدالرضا میقانی در نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی اپیدمی ویروس کرونا در استان سمنان و اهمیت وجود تخت‌های بستری، راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان ۸۵ تختخوابی دربند بسیار ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

او گفت: متأسفانه در یک مقطع زمانی ۱۰ روزه در ماه گذشته در شهرستان مهدی‌شهر هر روز فوت حداقل یک نفر از همشهریان ثبت شد و در پنج‌شنبه گذشته، با فوت سه نفر در یک روز، شاهد بالاترین رقم فوت ناشی از کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس بودیم.

,

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر اضافه کرد: کادر درمان زیر بار سنگین‌ترین مسؤولیت اجتماعی قرار دارند و همه مردم شریف شهرستان مهدی‌شهر با زدن ماسک بالاترین همیاری و کمک را به عزیزان کادر درمان ارائه دهند.

,

میقانی بیان کرد: صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و مراکز صنعتی شرایط فعالیت‌های بهداشتی همراه با فاصله‌گذاری اجتماعی کارکنان خود را فراهم آورند و مسؤولان دستگاه‌های نظارتی نیز با بازرسی شدیدتر مواردی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود، را گزارش کنند تا برخورد قانونی قاطع صورت گیرد.

,

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: از همه خانواده‌ها خواهش می‌کنم مراودات فامیلی و رفت‌وآمدهای خانوادگی را به حداقل برسانند و جز در مواقع ضروری دیدوبازدیدها را لغو کنند.

,

وی افزود: اصراری به حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری در مدارس وجود ندارد و اداره آموزش و پرورش زمینه‌های آموزش مجازی را گسترده‌تر خواهد کرد.

,

میقانی بیان کرد: باز هم از خیران شریف شهرستان مهدی‌شهر تقاضا داریم تا در جهت تأمین و توزیع نیازهای بهداشتی جامعه همچون ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به‌خصوص برای قشر نیازمند، همیار و کمک ما باشند.

,

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: ضمن تشکر از همکاری ائمه جمعه، امامان جماعت مساجد و هیأت امنای هیأت‌های مذهبی، از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم دهه آخر ماه صفر می‌خواهم از برگزاری مراسم‌های پرتجمع و در اماکن سرپوشیده خودداری کنند.

,

او اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت مهدی‌شهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی، بر فعالیت فروشگاه‌های سطح شهرستان و همچنین اصناف پرتقاضا و پرتردد، نظارت جدی داشته باشند و با متخلفان برخورد بدون اغماض انجام دهند.

,

میقانی گفت: از شهروندان درخواست داریم از برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و ختم برای درگذشتگان که موجب تجمع در آرامستان ها می‌شود، پرهیز کنند تا با یاری هم بتوانیم در مقابله با ویروس منحوس کرونا سربلند باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه