اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان عنوان کردند؛

دولت، تدبیر واقعی را در فرصت باقی مانده به کار گیرد/ حل مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت جوانان

دولت، تدبیر واقعی را در فرصت باقی مانده به کار گیرد/ حل مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت جوانان
ائمه جمعه استان کرمان گفتند: دولت تدبیر واقعی را به کار گیرد تا مشکلات مردم حل شود و دوست ملت ایران، جوانان جامعه و قدرت داخلی کشور است و مردم از مسئولان توقع دارند که به دشمن بها ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ هزار و 154 روز از آغاز به کار دولت دوازدهم می گذرد و این دولت کمتر از یک سال برای خدمت رسانی به مردم فرصت دارد. حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار ویدئو کنفرانسی با هئیت دولت به مناسب هفته دولت به دولتمردان توصیه کردند: در گزارشهایی جامع و صادقانه، آنچه توانستید و آنچه قرار بود اما نتوانستید برای مردم بیان کنید که مردم از این گونه گزارشهای صادقانه، خرسند و امیدوار می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رهبر انقلاب سال آخر فعالیت دولت را فرصتی قابل توجه و از جهات مختلف بسیار مهم برشمردند و گفتند: هرچه می توانید از فرصت آخر برای خدمت به مردم و کشور استفاده کنید.

,

دولت تدبیر واقعی را در فرصت باقی مانده به کار گیرد

, دولت تدبیر واقعی را در فرصت باقی مانده به کار گیرد, دولت تدبیر واقعی را در فرصت باقی مانده به کار گیرد,

حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در ابتدا که این دولت روی کار آمد، وعده های بسیار خوب و دلنشینی به مردم داد که مشکلات مردم را تا 100 روز اول حل خواهد کرد و در دوره دوم این دولت نیز با همان شعارها آمدند.

,

امام جمعه شهرستان انار ادامه داد: مردم با امید به رئیس جمهور رأی دادند؛ اما امید، دولت تدبیر و امید به مذاکره با کشورهای 5+1 و مسئله برجام بود و در این راستا تلاش کردند به گونه ای که قلمداد می کردند که مشکلات مردم با برجام حل می شود؛ اما متأسفانه با همه رفت و آمدهایی که صورت گرفت، نتیجه ای از برجام گرفته نشد.

,

وی افزود: دولت در سال های گذشته به جای آنکه به امور داخلی بپردازد و تکیه بر ظرفیت های اقتصادی داشته باشد، امید به برجام پیدا کردند و متأسفانه نه تنها برجام نتیجه ای در پی نداشت بلکه مشکلات اقتصادی کشورمان بیشتر شد و نتیجه این وضعیت، مشکلاتی است که بر سر راه مردم وجود دارد.

,

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تدکید کرد: امید به برجام، امید باطلی بود و تدبیر این دولت هم تدبیر خوبی نبود؛ همان گونه که شاهد هستیم وضعیت گرانی، افزایش قیمت دلار، سکه، خودرو، مسکن و ... نشان ن از این است که مردم در تهیه مایحتاج اولیه زندگی خود نیز مانده اند.

,

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به ماه های پایانی فعالیت دولت تصریح کرد: شاهد انتخاب علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صمت بوده ایم و با توجه به شناختی که از وی دارم و به دلیل تلاش هایی که در سطح استان داشته است، معتقدم که او می تواند در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور اقدامات دلسوزانه را انجام دهد.

,

وی بیان کرد: مسئولان و بقیه وزرا نیز نهایت تلاش خود را در مدت باقی مانده داشته باشند و برای برطرف کردن مشکلات مردم اقدام و چشم امید از برجام قطع و از ظرفیت های داخلی استفاده کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان خاطر نشان کرد: دولت تدبیر واقعی را به کار گیرد تا مشکلات مردم حل شود و این مهم آرزوی ملت ایران است تا در مدت زمان باقی مانده قدم هایی برای جبران گذشته برداشته شود.

,

حل مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت جوانان

, حل مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت جوانان , حل مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت جوانان,

حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: دولتی که از مردم رأی می گیرد به این معنی است که چهار تا 365 روز از مردم اجازه خدمت می گیرد و در برابر تمام لحظات در این مدت پاسخگو است و مسئولیت دارد و چنانچه مسئولان با این دید به مسائل نگاه کنند نباید روز اول خدمت و روز آخر خدمت برای آنان متفاوت باشد.

,

امام جمعه شهرستان جیرفت ادامه داد: این رویکرد باید بین تمام مسئولان نظام باشد؛ چرا که شاید در آخرین روز خدمت یک امضا آنها بتواند بهشت را برای آنان به ارمغان بیاورد و شاید یک امضا و عدم امضا آنها بتواند جهنم رادر پی داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه یک مدیر باید در تمام دوران خدمت خود به این مسئله توجه داشته باشد که مردم چه توقعی از دولتمردان دارند، اظهار کرد: مسئولان باید دشمن و دوست حقیقی نظام و مردم را بشناسند؛ چرا که دشمن حقیقی مردم آمریکا، رژیم صهیونیستی و کسانی که دارای تفکر آمریکایی و غربی هستند.

,

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر با اشاره به اینکه دشمنان نظام فرقی نمی کند که در داخل و خارج از کشور باشند، تصریح کرد: دوست ملت ایران، جوانان جامعه و قدرت داخلی کشور است و مردم از مسئولان توقع دارند که به دشمن بها ندهند و به مردم خودمان اعتماد و توجه کنند؛ مسئولان خود را خادم مردم بدانند؛ چنانچه این مسئله رخ دهد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

,

امام جمعه شهرستان جیرفت با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید نگاهمان به داخل کشور باشد، عنوان کرد: چنانچه مشکلات جامعه حل شود و اتحاد بین مردم و مسئولان بیشتر خواهد شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر با بیان اینکه مسئولان باید از حداقل امکانات بیت المال ارتزاق کنند، اظهار کرد: چنانچه حقوق مسئولی در رده بالا از نیروی رده پائین کمتر باشد، فساد در جامعه کمتر خواهد شد.

,

امام جمعه شهرستان جیرفت در پایان خاطر نشان کرد: دولت و مجلس باید به توان و نیروی داخلی در طول دوران فعالیت خود توجه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه