اخبار داغ

در این شرایط یک هزار تومانی هم برای ما ارزش دارد

هدایی: هفت هشت ماه رنگ تشک کشتی را ندیدم/ به عشق استقلالی ها خوشحالی دیاباته‌ای انجام دادم!

هدایی: هفت هشت ماه رنگ تشک کشتی را ندیدم/ به عشق استقلالی ها خوشحالی دیاباته‌ای انجام دادم!
کشتی‌گیر تیم فولاد اکسین اهواز گفت: این هفت هشت ماه که ما در اندیمشک تمرین می‌کردیم، رنگ تشک کشتی را ندیدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی هُدایی کشتی‌گیر تیم فولاد اکسین اهواز در مورد شروع مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدتها لیگ کشتی در حال برگزاری است اما نگرانی من و سایر بچه‌ها این است که دو هفته بعد که می‌گویند علائم بیماری کوید 19 مشخص می‌شود دچارش نشویم. به هر حال این مسابقات تمام می‌شود و ما پیش خانواده‌مان می‌رویم. خدا را خوش نمی‌آید برایشان کرونا سوغات ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هدایی به دوران کرونا و وقفه حاصل از آن اشاره کرد و‌گفت: این هفت هشت ماه که ما در اندیمشک تمرین می‌کردیم، رنگ تشک کشتی را ندیدم. کل این زمان را در فضای باز و روی چمن و خاک سرشاخ شدیم و عرق ریختیم. ای کاش شرایطی بود تا حداقل آنهایی که مثل ما برای لیگ آماده می‌شدند به سالن ورزشی می‌رفتند و روی تشک تمرین می‌کردند.

,

وی افزود: در کل من خودم راضی به این مسابقات نیستم و نگران سلامتیم هستم اما چه کسی از پول بدش می‌آید؟ با این شرایطی که همه دستشان خالی مانده و در این هفت هشت ماه تماما از جیب خورده‌اند، مجبور بودیم که به این مسابقات بیاییم. باور کنید یک هزار تومانی هم برای ما ارزش دارد.

,

هدایی در پایان به خوشحالی دیاباته‌ای پس از پیروزی بر حریفان اشاره کرد و گفت: من استقلالی دوآتشه و سرسختی هستم. شاید این خوشحالی من در وصف کشتی نبوده باشد اما بخاطر دوستان استقلالیم که از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا ناراحت هستند، این حرکت را انجام دادم تا شاید یک دلداری برای آنها باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه