اخبار داغ

تحلیل رویترز از اولین مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ

تحلیل رویترز از اولین مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ
رویترز هرج‌ومرج‌طلبی ترامپ در مناظره دیشب با بایدن را به نفع نامزد دموکرات‌ها دانست و نوشت در صورت یک مناظره آرام ترامپ می‌توانست دیدگاه‌های متناقض بایدن درباره مسائل مختلف را به چالش بکشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مناظره دیشب مانند هدیه‌ای بود که «دونالد ترامپ» به «جو بایدن» تقدیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
خبرگزاری رویترز در تحلیلی درباره اولین مناظره انتخاباتی میان رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات نوشت: نخستین مناظره تلویزیونی انتخابات ۲۰۲۰ می‌توانست نامزد دموکرات انتخابات آمریکا را وادار کند که توضیح دهد چگونه می‌تواند هم میانه‌روها و هم ترقی‌خواهان حوزه اقتصاد را راضی کند، اما رفتار آنارشیک رئیس‌جمهور آمریکا این کار را غیرضروری کرد.
,
 
,
به نوشته این خبرگزاری، مناظره روز سه‌شنبه (به وقت آمریکا) از همان آغاز هرج‌ومرج بود. «کریس والاس» مجری برنامه وقتی دید رئیس‌جمهور همچنان جریان مناظره را قطع می‌کند و وسط حرف‌ها می‌پرد، کنترلش را بسرعت از دست داد. این مناظره سوالات درباره موضوعات مختلف از دیوان عالی کشور تا صحت انتخابات را شامل می‌شد؛ اما در ۹۰ دقیقه مناظره هیچ بحث اساسی مطرح نشد و در تمام طول آن ترامپ به شکنجه زبانی بایدن ادامه داد.
,
 
,
بنا بر این تحلیل، ترامپ می‌توانست با پیش کشیدن دیدگاه‌های بایدن بخصوص در زمینه اقتصادی او را در تنگنا قرار دهد. زیرا همچنان بیش از نیمی از آمریکایی‌ها عملکرد وی را در این زمینه علی‌رغم نرخ بالای ۸ درصد بیکاری قبول دارند؛ اما تلاش‌های ضعیف رئیس‌جمهور آمریکا برای انجام این کار از جمله اشاره به سوسیالیسم در ۱۵ دقیقه اول مناظره، مضحک بود.
,
 
,
رویترز در پایان این مطلب نوشت: گرچه این بحث می‌توانست عمیق‌تر به تضادهای دیدگاهی بایدن نفوذ کند، در نهایت تماشاگران را بر سر دو راهی انتخاب بین یک مناظره عادی و هرج‌ومرج قرار داد. نامزد دموکرات‌ها خوش‌شانس بود که مناظره سه‌شنبه شب در نهایت به مناظره‌ای درباره ترامپ تبدیل شد.
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه