اخبار داغ

مدیرکل غله استان زنجان:

تمام مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شد

تمام مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شد
ایزدی مدیرکل غله استان زنجان در مورد پرداخت مطالبات گندمکاران استان زنجان گفت: همه مطالبات گندمکاران استان زنجان که 813 میلیارد تومان بود، پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 20 درصد از مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت نشده بود اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم توانستیم همه مطالبات باقی‌ مانده کشاورزان که حدود 160 میلیرد تومان بود را پرداخت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه روند پرداختی‌ها خرید تضمینی بسیار مناسب بود تصریح کرد: کشاورزان نیز از روند پرداختی‌ها راضی بودند و امیدواریم سال آینده نیز روند پرداخت به همین روال باشد.

,

مدیرکل غله استان زنجان با تاکید بر اینکه خرید تضمینی گندم 355 هزار تن بوده است خاطر نشان کرد: از این میزان 320 هزار تن تضمینی بوده و نزدیک به 35 تن نیز توافقی است.

,

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مجموع قیمت گندم‌های خریداری شده 813 میلیارد تومان بود افزود: از این میزان 650 میلیارد تومان پرداخت شده بود و 160 میلیارد تومان باقی مانده نیز پرداخت شد.

,

ایزدی ابراز کرد: چند مرکز خرید تضمینی گندم هم اکنون فعال بوده و خرید تضمینی را انجام می‌دهند و اگر کشاورزی تمایل به تحویل گندم دارد می‌تواند گندم‌های خود را تحویل این مراکز دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه