اخبار داغ

فرمانده انتظامی رشت:

عاملان ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان پورسینای رشت دستگیر شدند

عاملان ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان پورسینای رشت دستگیر شدند
فرمانده انتظامی رشت با اشاره به دستگیری یکی از اوباش در حال فرار، گفت: ۳ نفر دیگر از اراذل حمله کننده به بیمارستان پورسینای رشت نیز شب گذشته در یک اقدام غافلگیرانه پلیس، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سرهنگ علی رمضانی صبح چهارشنبه در این باره در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه بامداد روز گذشته در بیمارستان پورسینای رشت، اظهار کرد: پلیس به محض دریافت گزارش در محل حاضر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,  سرهنگ علی رمضانی صبح چهارشنبه در این باره در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه بامداد روز گذشته در بیمارستان پورسینای رشت، اظهار کرد: پلیس به محض دریافت گزارش در محل حاضر شد.,

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش بعد از ایجاد درگیری از محل متواری شده بودند، گفت: پلیس بلافاصله با تشکیل تیم ضربت، برخورد با اوباش را در دستور کار قرار داد.

,

سرهنگ رمضانی با اشاره به دستگیری یکی از اوباش در حال فرار، گفت: این فرد در زمان حادثه در بیمارستان پورسینا با عربده کشی ایجاد رعب و وحشت کرده بود که شناسایی و در یک عملیات که قصد فرار داشت با اصابت گلوله پلیس به پایش دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی رشت افزود: ۳ نفر دیگر از اراذل هم شب گذشته در یک اقدام غافلگیرانه پلیس، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه